A beer

Ok, so….sunt singura acum, la modul cel mai serios, prietenul/iubitul m-a parasit, de ce? Poate ma puteti voi lamuri….

Am fost la  o bere, trebuia sa beau ceva ca sa pot adormi repede. Blogul acesta ar trebui sa se refere la paradoxuri pt ca in ultima vreme intalnesc din ce in ce mai multe din acestea.

De exemplu, ce parere aveti de: „Esti tot ceea ce imi doresc, dar nu pot fii cu tine!” sau „Te iubesc, dar nu pot fii cu tine…” da, stiu ciudat, din pacate este si foarte dureros. I don`t understand men, i really don`t!!! si nu cred ca o voi face vreodata, nu cred ca as putea…este way to complicated.

In momentul asta simt numai ca vreau sa ma razbun, nu pe el pt ca il iubesc, ci pe EI, pe rasa lor care face atatea prostii. Da, sunt de acord ca si femeile gresesc, dar asta nu le da dreptul sa faca asa ceva, eu nu am gresit cu nimic, iar asta chiar EL a spus-o…deci….Cum se poate sa te implici total si iremediabil intr-o relatie si cu toate astea sa ti-o iei, sa suferi cum nu ai mai facut vreodata?! daca aveti vreun raspuns, va rog sa il scrieti…

Poimaine plec la Timisoara, trebuie sa gasesc si minciuna cu care voi pleca de la servici, dar ma descurc eu :D.

Acum sunt foarte obosita, ceea ce este bine ca voi putea dormi dusa, dar sper sa nu mor de cald 😦 O sa mai scriu maine, sper sa nu contina si injuraturi la adresa speciei masculine…

3 gânduri despre „A beer

  1. Perfect kid spune:

    Acum inteleg de unde vine feminismul asta…
    O sa trebuiasca sa fac si eu blog, sa observi cum de am devenit eu misogin? 🙂

    Fiind un blog personal, nu prea am cum sa iti critic scrierile, insa pot sa mai fac cate o paralela cu viata mea .

  2. tezeu spune:

    Sincer, si eu am incetat sa inteleg femeile. Dar nu cred ca tine atat de mult de intelegere, relatia dintre doi oameni de sex opus, cat de acceptare si apreciere.

  3. lamya777 spune:

    @Perfect Kid: imi dau eu singura seama cum ai devenit misogin 😛
    @Tezeu: pai ca sa accepti si sa apreciezi trebuie sa intelegei…. baza este tot intelegerea.

Lasă un răspuns

