Poate

Si da, poate ca scriu aici de oftica, din cauza intrigii, din cauza suferintei, dar ce conteaza? Vreau sa scriu, m-am saturat sa tot am pagini si pagini scrise pe care nu le citeste nimeni, pe care le arunc prin vreun colt al dulapului meu de camin…Apropo de asta, ati vazut cata neincredere au oamenii in tine…deja in zilele noastre nu se mai pune problema sa aiba incredere, ci neincredere…sunt mult mai mult care nu cred in tine decat cei care o fac.

Si ce daca?! Sa-i ia dracu pe toti pt ca nu cred ca poti, pt ca nu cred in tine, ca poti sa te schimbi, ca poti deveni mai bun (chiar si pt ei), ca poti trece examenele, ca o sa fii bine. Din partea mea sa se duca toti dracului invartindu-se!

Toti ramaneti socati: „Vai, dar iti era asa de bine, ca mai vorbisem noi!” Well, guess what, all of that was a lie, a big, fat, fucking lie!!! Atata energie de-a mea irosita degeaba, pe  9-10 luni de minciuni primite, asta am primit…Incerc sa ma invat sa nu mai cred niciodata in cuvintele „Te iubesc!”, deja prea multi au mintit astfel.

Incerc sa imi revin, e greu…mai ales cand nu ai cu cine vorbi, cand simti ca pierzi prieteni, cand toti sunt rasfirati si nu va puteti intalni, cand ramai singur in camin..e prea greu, ajung sa vorbesc cu ORICINE, doar sa imi tin mintea ocupata. Trebuie sa imi curat sistemul de acest „virus”, formatare completa, lucruri bune si rele, pt ca daca ar ramane doar cele bune (asa cum zic cei”maturi”) ar durea mult prea rau, asa mai bine, devin un zombie. Mai bine un zombie cu un zambet stupid pe fata decat un om mintit in fata de viata, de oameni, de tot…

„Sa tragi pe partea ta de acum inainte…” (citat de la mama de acum 2 zile) e cam greu pt mine, dar voi incerca.

Lumea isi face planuri de concediu, excursie si asa mai departe. Eu…nu am cu cine (mai bine n-as avea cu ce!), dar o sa ma duc singura, la TM si la mare….minim o saptamana, mai am doar o luna de asteptat :))

Repet..incerc sa imi revin, damn it`s hard! De-asta am hotarat ca de acum inainte nu ma mai implic in chestii „sentimentale”, si asa ocupa prea mult timp aiurea. Imi urmez planurile profesionale, materiale, etc…este mult mai bine, macar stiu ca daca nu reusesc va fii vina mea si numai a mea, nu a unui idiot de pe strada…

 totusi, vreau sa nu mai iubesc, aveti vreo reteta, ca se pare ca nici asta nu merge…

Lasă un răspuns

