Too fast

complete_me_by_bottlefairy.jpgganduri, sentimente…opuse, la naiba! Alearga prin mintea si clipele zilei mele, alearga prin visele unei nopti prea calde…I just want to be alone, why can`t i? Adica, tot am fost lasata singura, macar ia-ti si resturile cu tine, lasa-ma complet singura, ia-ti tumora amoroasa (asa cum spune Eloa) si du-te dracului!Sunt nervoasa acum, peste cinci minute imi trece…stari contradictorii, vreau sa plec, sa vad locuri noi, sa intalnesc oameni noi…

Tocmai am citit un post al <a href=”http://deaia.wordpress.com/2007/01/02/de-acum-sa-nu-mai-gresesti/″ >Eloei</a>  extrem de motivant si poate putin trist in acelasi timp, dar care a avut in principiu efectul de a ma stimula spre bine, spre curaj/tupeu sa fac ceea ce vreau si ce ma taie capul!

Da, jocul seductiei este foarte atragator, necunoscuti care se uita la tine frumos, libertatea “legala” de a face ceea ce vrei, adica stai si te gandesti ca esti libera sa te uiti si tu inapoi, sa zambesti, sa poti “calca” putin mai tarziu pe orgoliul/cadavrul sau de “mascul” bucuros ca te-a agatat. Poate ca este superficialitate, dar sa fim sinceri acum…ce castigam atunci cand punem suflet si ne implicam??? NIMIC, un mare nimic…

Sincer, acel blog citit azi mi-a placut mult si a fost un fel de “alinare” chiar daca suna lame rau de tot )

As vrea sa pot scrie si mai repede de atat, intr-atat incat sa reusesc sa scriu tot ce imi trece prin minte, dar este mult prea greu, nicio secretara din lume nu ar reusi. Cum sa trec pe asta?! Hmmm, i don`t know! Dar incep sa imi vad interesul si in concluzie, urmatoarele 2 wekend-uri voi fi plecata din orasul asta infect…Bucuresti.

As vrea sa scriu vreodata ceva despre Bucurestiul real care este o combinatie stupida intre frumos si grotesc. Cu toate acestea, astept seara de maine ca sa fac o luuuuuuuunga plimbare nocturna prin Bucuresti, atunci cand gunoaiele nu se vad si este o liniste adevarata, cand caldura iese din asfalt. Un apus in Herastrau, o bere in Jack, drum intins pe Calea Victoriei si asa mai departe pana cand nu imi voi mai simti picioarele sau ochii.

Stiu ca sunt extrem de incoerenta si sar de la un subiect la altul, dar…asta simt.

Am citit acum blogul lui…ciudat. Nu, oamenii care nu se vad nu se schimba, cel putin nu eu…sau, poate nici nu era vorba de mine aici, iar eu imi bag nasul ca fraiera, sunt lame, i know…nu, nu m-am schimbat daca la mine te refereai, pur si simplu ma chinui sa imi omor farama aia de speranta ramasa undeva adanc, sa uit toate amintirile care ma dor acum pt ca nu se mai intampla, sa imi ocup timpul ca sa nu ma mai gandesc la tine. Chiar daca stiu ca nu meriti, ca m-ai mintit atata timp, ca m-ai aruncat ca pe ceva…no comment…nu pot sa nu ma gandesc la tot. D-aia scriu aici la disperata…Si spre deosebire de “baiatul” Eloei, tu vei primi linkul asta…

Nu, acum jur ca nu vreau sa mai citesc nimic, sunt atat de instabila acum incat….nu mai vreau decat sa fug…linistea mea apare si dispare in 5 min. D-aia te-am sters si din lista de mess, d-aia vreau sa uit si adresa de blog, vreau sa uit si id-ul tau, vreau sa sterg numele din agenda, dar momentan nu pot (esti doar X)…Dar este al dracului de greu, futu-mi memoria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daca nu mai pot avea toate acelea inapoi, mai bine sa uit TOOOOOOOOOOTTTTTTT, din pacate nu pot, sau nu asa cum as vrea, mereu va ramane ceva in mine, ma urasc, urasc tot in momentul asta.

Totusi, ma bucur ca te simti bine la servici, have fun in continuare…eu nu mai suport, imi doresc sa intalnesc intr-o noapte un tramvai care sa treaca pe aceleasi sine ca si mine…

PS: Comments not allowed for you!

LATER EDIT: la un blog de ieri a comentat cineva, ciudat…cam la fel cum ai facut tu acum 9-10luni…nici nu mai stiu. Pt o secunda am zis ca esti tu, dar nu…Nu stiu cine este, dar nu cred ca vreau sa aflu, poate se repeta scenariul…

3 gânduri despre „Too fast

  1. crash spune:

    Cred sincer ca daca nu diferentiezi personajul care scrie aici de cine esti in viata reala ai mari sanse sa suferi de depresie. Suferinta e buna atunci cand te aduce pe carea dreapta dar cand mai mult te ingroapa e cazul sa iei o decizie si sa te tii de ea. Poti fi fericita, dar trebuie sa si vrei…

  2. blackmetal spune:

    ştiu că vrei să fii singură, în momentul ăsta, dar nu pot trece fără să spun ceva. măcar ceva banal? de fapt, ce aş putea zice, fără să fie banal? poate un citat din ceva grandios, dar nu-mi trece niciunul prin minte.
    ce să zic… pari foarte intensă. şi bănuiesc că e din cauza acelei dezamăgiri. şi, pe cât de mult îmi place să întâlnesc oameni inteligenţi (sau care, cel puţin, par aşa, la prima „citire”), pe atât de mult urăsc să-i ştiu că nu sunt fericiţi.
    probabil, pentru că nici eu n-am reuşit să aflu calea. şi, atunci, încerc să mă hrănesc cu fericirea altora (apropos de vampiri). dar, nu contează, nu eu sunt cel în chestiune.
    n-am niciun sfat, nicio vorbă care să se potrivească. pentru că, probabil, nu există.
    sper să-ţi fie bine.

  3. hepkvk spune:

    EKQgPb wmnwvekiubku, [url=http://qduqxxnlkjrh.com/]qduqxxnlkjrh[/url], [link=http://zbpsfnmmnkiz.com/]zbpsfnmmnkiz[/link], http://onyuygmiatei.com/

Lasă un răspuns

