There we go again…

So you thought i would crawl back to you?…

Well, think again…NO!!! Ai sters pozele de pe site, care oricum nu erau multe, dar…eu nu o facusem in speranta ca vei „intelege” ceva, dar vad ca ai trecut peste, sunt doar o pata neagra in „istoria” ta. Well, tu esti un gandac pe parbrizul vietii mele…iar acum nu vreau decat sa iau alti gandaci pe parbriz, sa ii omor in viteza, sa nu stie ce i-a lovit…voi calca pe porumbei, voi face „sangele” sa curga asa cum a curs in ultima vreme din inima mea.

Toti spun ca am blog, eu spun ca am „o refulare de resentimente cu directie si cu intentie”, dar imi revin eu si promit ca voi scrie despre lucruri dragute care sa intereseze mai multa lume, nu doar pe mine. Este placut sa cunosc lume noua, se pare ca „talentul” meu de socializare nu s-a pierdut, doar s-a prafuit. Imi place sa fiu inconjurata de lume, sa aud glume, sa rad, sa fac misto, sa beau o bere la o terasa, sa ma plimb noaptea pe Calea Victoriei, sa vad filme, sa ascult muzica agitata, sa simt ca traiesc. Si imi dau seama ca asta nu mai facusem de mult timp, sa traiesc asa….imi place. Voi pleca, Timisoara ma asteapta, prietenii de acolo sa pierdem nopti, sa cunosc alti si alti oameni pentru ca fiecare este interesant in felul sau.

Nu, anul acesta nu imi voi face nicio relatie, nu ma voi lega de nimeni, asta o jur si mi-am promis-o…vreau doar sa ametesc, sa ma bucur de anumite persoane, sa ma atasez dar pana la punctul in care sa ma doara. Iar starea pe care o am acum este valabila pentru planurile mele. Nu mai am chef de trecut, sa se duca dracu`! Am niste prieteni care sunt de multi ani langa mine si imi jur ca ii voi pastra alaturi in continuare, am capacitatea de a atrage noi cunostinte cu care sa imi petrec timpul, ce cacat, am 21 de ani, daca acum nu ma distrez, daca acum nu „strivesc” gandaci, nu fac cuceriri si apoi sa ii chinui…atunci cand! So, let`s get the party started!!! Prodigy va inlocui o mare parte din melodiile de pe telefonul meu. Nu imi mai permit sa ascult nicio melodie lenta, nicio melodie de „dor si jale”, le prefer pe cele care imi amintesc cat de mare este energia mea si cate pot face cu ea…Da, imi mai trece prin minte, dar il alung ca pe un vis urat si chiar am de gand sa urmez mare parte din sfaturile primite in ultimele zile.

Si ce daca sunt oita neagra, barem sunt o oita neagra frumoasa :D, macar sa fiu eu aia neagra, dar sa fiu fericita!

Wallpaper-ul meu cu tipul care se intreaba daca se spanzure ma „inspira” extrem de mult. Nu frate, nu va urasc pe toti, doar pe unii, iar pe altii care din pacate veti ajunge in fata mea…imi voi bate joc de voi, nu este vina voastra, da stiu, dar asta este, cine v-a pus sa va nasteti in specia masculina? :))

Daca dupa tot ce a fost o persoana poate trece peste stergand 2 poze si trimitand un sms de 160 de caractere din care erau si doua gresite (graba asta!), iar cealalta scrie mii de cuvinte pe un blog prea putin citit…sa mai spunem ca viata este nedreapta sau nu?! Dar las`k o indrept eu de tot, fir-ar ea a dracului, o sa am o viata balerina, ca alea sunt asa drepte mereu :))

Inchei aici intr-un ton mai pozitiv si vreau sa multumesc tuturor celor care au stat la un pahar de vorba cu mine zilele astea, care m-au ascultat, care s-au plimbat cu mine noptile, care mi-au zis glume sau cei care mi-au trimis poze modificate doar ca sa zambesc…multumesc si va iubesc pe toti!

2 gânduri despre „There we go again…

  1. blackmetal spune:

    🙂 super. ador optimismul. ţine-o tot aşa. chiar dacă vei strivi pe alţii, în timpul ăsta. chiar şi eu m-aş lăsa, cu plăcere, strivit de o asemenea energie. îţi doresc numai bine.

  2. dv8onroute66 spune:

    Se zice ca optimismul este ceva molipsitor…..insa ar trebui in acelasi timp sa ne moderam dozele!
    Unul dintre acei prieteni

Lasă un răspuns

