I`ll drink from you and live forever…

dark_deep_blue_by_jadden.jpgdark_deep_blue_by_jadden.jpgdark_deep_blue_by_jadden.jpgDrink from me and live forever…like a vampire

Luna plina, marea pare atat de calma, nisipul atat de cald…noaptea totul se transforma in ceva atat de frumos…noaptea este partea cea mai frumoasa a zilei…cer instelat, uite!! o stea cazatoare, repede, o dorinta…nu mai am dorinte, toate s-au indeplinit sau se vor indeplini din vointa mea, prin fortele mele, sunt cea mai puternica, incercati sa ma doborati, nu veti reusi, ma voi ridica mai sus decat am fost inainte…

Este uimitor cum o picatura de apa sarata te poate face mai puternic, galagia facuta de mare, plansul ei ca nu poate acoperi toata plaja este mirific, te curata de orice rau…briza bate racoros spre tine, iar tu stai pe spate, te uiti la stele si simti cum poti fi in stare de orice.

Un fior rece se strecoara…marea urla si mai tare, o silueta apare in intunericul de smoala…se aseaza langa mine fara sa imi dau seama cand..cu toate ca este foarte cald, el este imbracat intr-o haina lunga de catifea visinie inchis…camasa de matase…este perfect, ca o statuie…ca un vis…ochi albastri, aproape reci, ten de marmura, maini de inger si totusi…nu este uman…dar ce vrea de la mine? Nu pot spune nimic, am ramas inmarmurita in fata frumusetii lui..Ma ia in brate ca pe un fir de nisip, pare ca nu simte deloc greutatea trupului meu…si totusi, de ce nu pot spune nimic, de ce nu tip, de ce nici nu ma sperii macar? Poate pt ca asta visam de mult timp, poate ca visez chiar acum…

Am citit despre el, speram sa existe, dar nu credeam cu adevarat ca il voi intalni…si totusi…

Sunt puternica la interior, este puternic la exterior…pereche completa. Zborul este lin, bratele lui puternice…extazul prea mare. Stiu nu apartin lumii lui, dimineata va veni, iar el va pleca, dar noptile sunt ale noastre, vazduhul ne asteapta…

Poate este un vis, poate am innebunit, dar sunt mult mai multi stimuli care ofera un extaz mult mai mare decat dragostea, chiar decat actiunea de a face dragostea…incet-incet ii descopar pe toti, incet-incet imi castig libertatea…

Come to me, drink from me, my blood, my soul and we will become soulmates…we will discover the world…i will wait for him every time on the beach because he gives me hope and power…

Un gând despre „I`ll drink from you and live forever…

  1. blackmetal spune:

    yes…

Lasă un răspuns

