A train station…

i still don`t believe it`s all finished, but i have to …

Am fost in seara asta la gara sa astept o prietena…ciudat sentiment, nu o mai facusem niciodata. Stateam si asteptam in fata tabelei care se tot framanta sa se afiseze linia de sosire…am mai fost condusa/asteptata, dar niciodata nu am asteptat pe nimeni intr-o gara. Ploaie si aer rece, multa lume, multe bagaje, mult dor de duca….m-as fi urcat in primul tren care pleca, era spre Baia Mare 🙂 As fi putut sta acolo sa ma gandesc la toate prostiile toata noaptea, mi se pare un loc atat de viu…

Este extrem de ciudat sa te simti legat de maini si de picioare, sa vrei sa pleci cat mai departe si sa nu o poti face, vreau sa plec…departe de tot..da, stiu, nu ajuta, bla-bla, chestii rationale…dar, pe mine ma ajuta, asa ca nu imi pasa de parerea „rationalilor”…

Mi-e somn, noaptea este atat de dulce, niciun vis, nimic…dar dimineata dezamagirea trezirii este atat de mare…

Este ciudat cum simti lipsa prezentei si nu absenta…o sa imi lipseasca apropierea, atingerea, mangaierea, dar sper sa imi gasesc alinarea langa prieteni, care poate ca nu sunt total dezinteresati, dar macar sunt langa mine intr-un fel sau altul…

Nu pot scrie, nu pot fi coerenta…din pacate, gandurile zboara prea frenetic prin mintea mea…voi continua cand voi fi mai logica…noapte buna…

Un gând despre „A train station…

  1. blackmetal spune:

    poate că, uneori, faptul că cel ce te ajută nu e total dezinteresat, nu mai contează. ci doar rezultatul. sau, poate că, tocmai pentru că nu e total dezinteresat, rezultatul e mai bun. e greu să faci ceva, când nu ai nici un interes pentru asta.
    cât despre faptul că a pleca undeva nu ajută… nu ştiu. am să văd.

Lasă un răspuns

