Erase&Rewind

…erase and rewind…`cause i`ve been loosing/changing my mind…

Totul incepe iarasi, mai mult ca niciodata, noi usi/oportunitati apar…am inceput procesul schimbarii locului de munca, va fii greu, o sa am un an dificil, „fierbinte”, dar stiu ca voi reusi, trebuie sa reusesc pt ca de asta depinde viitorul meu. Da, voi reusi, chiar si singura, pentru ca ma simt cea mai puternica, mai puternica decat m-am simtit vreodata, vad ca pot fi apreciata, vad ca unora le pare rau ca nu ma vor mai vedea la acest post de munca…

Inceputurile sunt intotdeauna grele, dar capacitatea umana de a se adapta la conditii este imensa. Asta simt si eu, cum ma las usor dusa de val, pentru ca putin mai tarziu sa ma simt pe creasta lui…pe varful lumii…cat mai sus unde aerul este atat de rar, unde lupti pt a supravietui, dar cu atat mai mult te simti mai bine cand reusesti.

Urmeaza ani dificili, dar stiu ca peste 3 ani o sa fiu o proaspata absolventa de master, dar cu doua diplome „grele” in buzunar, cu care mi-as putea croi drum oriunde, oricum…asta ma ajuta, asta ma face sa rezist si sa lupt in continuare, pentru dezvoltarea mea… dezvoltarea umana este cea mai importanta parte a vietii unui om…daca nu ne-am fi dezvoltat, am fi fost inca la stadiul epocii de piatra.

Consider ca evolutia vine din vise….daca nimeni nu s-ar fi gandit, nu ar fii visat la zboruri interplanetare, la zborul pur si simplu, sau la orice alta inventie umana, acestea nu ar fi existat….visele sunt importante si, pe masura ce le ai,  inconstient, tinzi spre ele, incerci sa le atingi….si chiar reusesti, la timpul potrivit…

Da, am invatat sa am rabdare, am invatat sa fiu mai „egoista”, sa imi vad interesul, cum zice mama…si nu imi mai pasa atat de mult ca in patul meu sunt doar eu…

Simpla apropiere pe care o am in ultima vreme cu anumite persoane, sau multitudinea de noi persoane pe care le intalnesc, ma fac sa ma simt atat de bine…fiecare persoana aduce ceva nou, iar imbratisarile prietenesti si glumele natural facute sunt atat de bune pentru mine, va multumesc pt ca ma mai luati in brate din cand in cand 🙂

Parfumurile intalnite pe strada imi amintesc de liceu, de cand abia invatam ce este dragostea…mi-ar placea sa ma intorc acolo, era atat de bine…

Dar nu, erase&rewind…totul de la zero, totul se construieste acum!

3 gânduri despre „Erase&Rewind

  1. blackmetal spune:

    best wishes!
    am încredere în tine…

  2. lamya777 spune:

    10x a lot! >:D
    exact despre asta scriam mai sus, de oameni necunoscuti aproape, dar care se pot comporta cel putin frumos.

  3. blackmetal spune:

    la ce sunt buni necunoscuţii?
    mă bucur că-ţi pot aduce un zâmbet, merită toate eforturile. 🙂

Lasă un răspuns

