Men are pigs…something new?

Este o chestie pe care o observ de ceva vreme, mai ales in Bucuresti, in orasul meu natal chiar nu mi s-a intamplat…ciudat…

Nu stiu, poate ca in Bucuresti sunt mai multi tarani (no ofense) sau poate doar densitatea este mai ridicata…de tarani.

Nu inteleg claxonatul, fluieratul, glumele proaste la adresa unei fuste! Adica, ce dracu, nu ati mai vazut o fusta la viata voastra???? Si nu ma refer la cei tineri, care poate ca mi-ar fi placut sa fluiere :D, ci la taranii/mosii/libidinosii care fac apropo-uri pe strada…Ma depaseste complet.

Asta este un motiv minor pt care urasc barbatii….imi fac greata! Si totusi, nu ar trebui sa ne simtim prost pt ca aratam bine doar pentru ca niste tarani trec pe langa noi…

Later edit (a doua zi): azi am blugi si tot claxoneaza astia pe strada, cred ca au o problema GRAVA…just leave me the fuck alone!

Un gând despre „Men are pigs…something new?

  1. mishu spune:

    uite asta e un bun motiv sa te muti in timisoara…..e putin altfel pe aici

Lasă un răspuns

