Waiting mode

viata este formata dintr-o serie de asteptari…

Ce vreau sa spun acum? De ce imi incarc memoria blogului cu chestii pe care nu le citeste nimeni, poate nici eu? Nu stiu, pentru ca asa vreau, pentru ca asa simt…

Asteptam acum o colega si mi-am dat seama ca mereu asteptam cate ceva…doar din asteptari traim…

Sa vedem, ce astept eu?! Mai stiu oare? este destul de complicat de explicat…

Astept sa se faca 17:30 sa plec, sa ajung acasa (la camin), sa deschid laptopul sa verific celalalt mail, astept sa adorm, astept sa mai visez iar nameti de zapada…astept sa treaca anul asta de facultate, mai precis urmatoarele 10 luni de zile, astept sa intru in moarte clinica, adica sa am acea pauza in care nu mai trebuie nici macar sa respir, doar sa stau si sa pierd vremea timp de cateva saptamani, astept sa se incheie un capitol din viata mea care va mai trai doar 10 luni…astept sa se incheie mai multe chestii

Si mai astept chestii care nu pot fi spuse si care nu trebuiesc asteptate (dupa spusele unora), cel putin in urmatorii ani, sunt prea „tanara” pt asta…ciudat…astept…

Apropo de tinerete…ma intrebam zilele trecute in autobuz de ce oamenii in varsta se supara daca nu le sunt cedate locurile din mijloacele de transport in comun. Adica, daca omul este bolnav normal ca ar trebui sa stea jos cu prioritate, insa, in principiu, faptul ca trebuie neaparat sa stai jos este un semn al slabiciunii…aici vin si ma intreb, ce om ar vrea sa se simta slab, sa stie ca este batran si neputincios?! Cred ca niciunul…asa ca, mie sa nu imi cedati locul cand voi fi batrana, voi fi destul de in putere ca sa ma sustin si singura…multumesc…

i`m waiting…

4 gânduri despre „Waiting mode

  1. Sky-Hunter spune:

    Foarte multe asteptari … insa lamaureste-ma: ce asteptzi si nu poate fi spus ?!

  2. lamya777 spune:

    astept diverse situatii de viata care unii spun ca trebuie sa vina la un anumit moment dat, ca eu mai am de asteptat…chestii pe care nu le recunosc poate nici mie foarte clar tocmai pentru a nu ma oftica pt ca nu mai vin odata…

  3. romoflorin spune:

    Când îti vine sa plângi, adu-ti aminte de clipele în care zâmbeai;
    Când simti ca viata nu are nici un rost gândeste-te la cei ce mai au doar o zi de trait,
    Când simti ca vrei sa mori gândeste-te ca altii ar da orice sa traiasca…
    Iubeste-ti viata parintii si prietenii. E cel mai de pret lucru.

  4. lamya777 spune:

    iubesc totul, sunt o persoana nascuta pentru a iubi si care spera sa fie mereu iubita…

Lasă un răspuns

