Can`t stop

Can’t stop addicted to the shin dig
Cop top he says I’m gonna win big
Choose not a life of imitation
Distant cousin to the reservation

Nu ma pot opri din a scrie, in speranta ca voi termina toate ideile, gandurile si sentimentele pe care le am, pentru a ma simti mai usurata la final…dar presimt ca inca nu ma apropii de acel stadiu…Da, multi au pareri diferite asupra definitiei de blog si a ceea ce merita/trebuie scris aici…sincer, pentru mine nu conteaza decat ceea ce cred eu in aceasta chestie, daca asta simt ca trebuie sa scriu, ca sa ma simt mai bine, asta fac! Nu ma intereseaza numarul vizitatorilor, dupa cum am spus mai demult, nici eu nu mi-as citi propriul blog, este putin deprimat…dar il scriu pt ca ma ajuta sa ma descarc, sa spun oarecum mai coerent chestiile care imi stau pe cap si de care nu pot scapa. Nu consider ca blogul este un post de TV unde sa pui doar linkuri cu diverse stiri pe care le poti citi cu usurinta de pe alte site-uri…sau daca macar faci asa ceva, da-ti si tu cu parerea, zi dracu ceva, urasc oamenii fara opinii, mi se pare ca sunt cei mai slabi si fara coloana vertebrala…deci, daca ai decis sa ai un blog plin cu linkuri catre tot felul de prostii, macar da-ti interesul si scrie cateva cuvinte cu privire la parerea ta despre acel lucru…asa ar fi cel mai cinstit daca tot „citezi” pe altii…ca sa nu spun „copiezi”.

Privelistea de la geamul din dreapta mea este identica cu cea de ieri, cu exceptia faptului ca bate vantul…toti copacii se agita. Am vazut accidental un titlu precum ca zapada va veni peste o luna si va fii consistenta, la modul nameti…cat imi doresc sa fie asa, sa fie ca atunci cand ma bateam eu cu zapada, sa fie totul acoperit de alb, abia astept!

Nu vi se pare ciudata senzatie de „ne-oprire”? Adica, stii ca nu trebuie sa faci asa, familia, prietenii iti spun ca nu este bine si totusi se intampla, de cele mai dese ori iese rau…dar nu te poti opri…omul are darul de a invata doar din greselile lui si prea putin din ale altora. Eu spun ca trebuie sa te lovesti de pragul de sus pentru a-l vedea pe cel de jos…si apoi vei cunoaste pana unde poti merge si cand trebuie sa te opresti. Cu toate astea, inca nu m-am lovit de cel de sus prea tare, sau nu in anumite chestii cel putin, deci imi permit sa mai „experimentez”…

Nu ma pot opri din a asculta o anumite melodie, din a simti o anumita „chestie”, din a vrea un anumit lucru…numiti-ma incapatanata, nebuna, cum vreti, dar tot voi avea ceea ce doresc…si astept…cu toate ca astept prea multe :))

Iar devin incoerenta, ca de obicei, atunci cand sunt prea multe care imi trec prin cap…

Astept sa ma calmez putin pentru a mai scrie alt post…

2 gânduri despre „Can`t stop

  1. PELERINUL spune:

    ,,……………………”

  2. PELERINUL spune:

    CHIAR MI-A PLACUT NE-OPRIREA.

    ,,…………………….” a fost un citat pe care mintea mea l-a refuzat. Am sa mai trec.

Lasă un răspuns

