Here comes the Sun

…lupta dintre bine si rau

Deoarece starea mea nu s-a „ameliorat”, ca sa spun asa, continui sa scriu…probabil dupa aceste zile  nu voi mai scrie o perioada de timp, dar acum nu ma pot opri..

Pe acelasi geam din dreapta mea incearca sa se iveasca Soarele…reusesc sa imi vad umbra pe birou, ceea ce este destul de bine, inseamna ca nivelul luminii creste si odata cu asta poate va creste si nivelul luminii in mintea mea, iar ceata va disparea…

Am fost intr-un „supermarket” in pauza de pranz si mi-am cumparat niste pahare foarte haioase care imi amintesc de deja vestita mea copilarie…nu, nu am mancat in pauza de pranz pt ca nici de asta nu am stare…dar m-am facut cu sase pahare (din pacate sau nu din plastic), fiecare colorat uniform viu, in culorile copilariei. Ma gandesc sa ii dau fiecaruia cate un nume 🙂 Si chiar nu au costat mult, mi-as fi luat si niste boluri in aceeasi idee, dar erau mult prea mici pt portia mea de cereale.

Da, Soarele este din ce in ce mai puternic pe masura ce scriu aici…

Nu stiu daca am mai scris asta vreodata pe blog, dar sunt o persoana extrem de superstitioasa care crede in diverse semne, din pacate pe unele nu le iau in considerare si uneori chiar ar trebui sa o fac…dar asta este…asta se trage de la copilaria aia printre batrani plini de superstitii, obiceiuri si cutume.

Acum rasare Soarele, la 15:36 PM…extrem de ciudat…adica…acum il vedem cu adevarat 😛

Un gând despre „Here comes the Sun

  1. Sky-Hunter spune:

    ma face sa ma gandesc la „Tunelul” lui Sabato … starea ta … superstitziile … interesant …

Lasă un răspuns

