Inelul magic

Persoane care se sperie de inelul de pe degetul meu, care intreaba pe un ton ciudat „Ce e cu asta?” sau persoane carora, pur si simplu, nu le-a atras atentia…deoarece, in imaginea lor, ar trebui sa arate altfel…

Curiosi? Despre ce inel vorbesc?! Despre un inel care seamana enorm de mult cu unul de logodna…micut, simplu, subtire si cu o pietricia alba, stralucitoare in varf…preferatul meu dupa cel de la mama de 20 de ani.

Sincer, persoana de la care l-am primit este total neimportanta si asa a fost si cand mi l-a dat, si eu eram la fel pt el, nici acum nu inteleg de ce mi l-a dat, ideea este ca imi place si ca as vrea sa fie pe bune …momentan il port pe asta asa, in primul rand pentru ca imi place cum vine si cum arata si al doilea, ca sa ma obisnuiesc :P:P:P

Glumesc evident! Probabil va mai curge multa apa pe Dunare (vorba aceea) si se vor topi multi ghetari (vorba mea :P) pana se va intampla pe bune asa ceva…

Momentan nu vreau decat sa impart cat mai multe cu el si sa uitam tot ce a fost si sa trec peste tot si toate si sa fie bine… Am puterea si vointa sa fie asa, mai ramane doar sa aiba el rabdarea necesara cu mine…stiu ca este putin mai greu…

2 gânduri despre „Inelul magic

  1. Ana spune:

    Sper ca amandoi sa aveti dorinta sa fie bine…si sunt convinsa ca asa va fi. Iti tin pumnii!

  2. Sky-Hunter spune:

    ses felix …

Lasă un răspuns

