Titirezul uman

Step into my starship, let`s go for a ride…living in a starship, cruising in a starship…

Intrebarea este…de ce nu mai dorm bine? Sunt extrem de agitata, mai ales fizic…nu am stare, trebuie sa fac permanent ceva. Ieri alergam prin Bucuresti, de la servici catre facultate cu o viteza uimitoare, ma simteam un titirez uman…presupun ca mai stiti jucaria aia care nu statea locului, se invartea neobosit, al meu era de plastic si avea un mecanism cu lumini care se aprindeau atunci cand era invartit.

Cineva mai demult avea o pasiune pt un yoyo, eu incep sa am o pasiune pt titirezuri…din pacate nu ma pot juca cu ele pe strada, ci numai la un loc fix.

Un amestec de energie, nervi, nerabdare, aseptare…asteptare  a ce? Refuz sa mai astept ceva de la oricine, prea multi m-au dezamagit, asa ca renunt la a mai astepta ceva de la altcineva decat de la mine. Doar astept sa treaca timpul…Viata mea este ca o carte pe care o citesc, o descopar rand cu rand, capitol cu capitol, si este o carte buna, ma surprinde de fiecare data…Inca mai caut raspunsu la intrebarea” De ce scriu pe aceasta pagina?!”…insa nu cred ca il voi gasi prea curand.

Nu mai stiu cum sa scriu, vreau sa scriu, dar sunt atat de multe chestii amestecate, incat nu stiu…inca mai port inelul magic, insa am incetat sa sper, acum este doar o bijuterie frumoasa si finuta…Realismul care mi se spune ca l-am capatat m-a facut sa incetez a mai spera. Este o zi asa de frumoasa afara, m-as duce sa ma plimb… prin Herastrau, sa dau o tura mare a parcului, sa stau pe banca de langa lac sa vad cum apune Soarele…s-ar putea sa o pot face azi, depinde cat de norocoasa sunt… sau cat chef mai am pana diseara.

Am ajuns sa citesc iarasi caracteristicile zodiilor. Personal, nu cred in horoscop insa consider ca aceste caracteristici generale sunt valabile in 90% dintre cazuri. Imi place sa le citesc, cu toate ca le stiu in mare parte.

…she gave it all away…

Lasă un răspuns

