Loc liber in fotografie…

Doar eu…

Un loc disponibil in aceasta poza…sunt singura, ca de obicei…si nu, nu mai suport…vreau sa dispar cu totul…. nu stiu, undeva departe…nu mai am bani, nu pot merge la gara sa iau primul tren spre „oriunde”, spre „undeva”. Vad oameni in jurul meu care sunt puternici, carora nu le pasa, care nu isi arata sentimentele, care sunt „maturi” sentimentali, cica… si ce daca sunt eu copil, nu exista nimeni pe lumea asta care sa ma poate iubi asa cum trebuie, asa cum am eu nevoie? Vreau sa scap, dar nu pot…sentimentele din inima mea sunt prea multe si se cearta cu ratiunea care este prea slaba din pacate… nu mai suport, vreau sa ma ajute cineva sa scap de aici…sa fiu oriunde altundeva… nu pot avea grija de mine, dpdv sentimental din simplul motiv ca in lumea mea perfecta ar trebui sa am grija de cei dragi, sa fim altruisti…pana la idiotenie…dar nu este nimeni care sa aiba grija de sufletul meu si de asta va urasc pe toti…pe toti cei care ati fost si care probabil veti mai fi si veti face acelasi lucru… ce ma mint, cat as vrea sa va urasc…dar nu pot…si vorbesc cu voi la telefon si sunteti detasati, va beti cafeaua la ora asta, nu va pasa de mine…d-asta as vrea sa va urasc, dar nu pot si simt ca am nevoie de voi…dar nimeni nu are nevoie de mine, mai duceti-va dracului…

Cum, cum ma pot trasforma total, un om se poate schimba total doar murind?! Atunci o voi face si pe asta ulterior, dar mai vreau idei pana atunci…ce, cum si cand sa fac pentru a rupe legaturile, pentru a rupe lanturile, pentru a nu-mi pasa de nimeni decat de mama si de Rodica….

Vreau la Timisoara, locul care a devenit „spitalul” sufletului meu….doar acolo ma vindec sau doar incepe sa mi se coaguleze rana…vreau sa plec….si voi pleca…. la fix un an dupa ce am mai fost acolo,pentru acelasi lucru, sa fug, sa ma vindec…Da, baby, asa este, daca nu ma duceam acolo anul trecut…inainte sa ne fi cunoscut, noi nu eram impreuna niciodata, nu ne-am fi cunoscut…nu ai fi putut sa ma vindeci pentru ca apoi sa provoci o rana si mai mare…si cu toate astea te-am iubit….nu mai conteaza ce mai simt sau nu acum…nu conteaza pentru nimeni…vreau doar la TIMISOARA!!!

Vreau sa dau timpul inapoi, sa sterg tot, sa nu va fi cunoscut pe niciunul, sa nu fi sperat langa nimeni…nu, eu nu ma pot bucura ca s-a intamplat…nu pot, pentru simplul fapt ca am sperat langa fiecare si de fiecare data am fost dezamagita intr-un mare fel…

Sunt atat de multe sentimente contradictorii, sperante neimplinite, dorinte care incep sa para de neimplinit… si eu nu le mai suport…vreau ca acea cutie a Pandorei din sufletul meu sa se sparga, sa arda, sa dispara de tot si cu ea sa dispara si speranta…complet

Aseara m-am intors in liceu, cand iubirea nu exista, cand doar visam la ea…aveti grija la ce visati, ce va doriti…se poate indeplini si este aiurea…va spun eu!

nu mai scriu nimic, nu are rost…probabil voi naste niste idei mai aiurea cu acest post, dar asta este… nu imi mai pasa de nimic, sau macar asa as vrea sa fie…

loc liber in poza…doreste cineva?

22 de gânduri despre „Loc liber in fotografie…

  1. monoloage spune:

    rabdare..e timp pentru toate….

  2. lamya777 spune:

    timp este poate…rabdare nu…

  3. monoloage spune:

    rabdarea este o virtute…..ai incredere..si rabdare..vei vedea…

  4. peculiarme spune:

    De ce dau numai peste articole de acest gen in ultima vreme?
    What is wrong with you people?
    De ce va invartiti numai in jurul dezamagirilor? Cu cat cauti mai mult si mai repede, cu atat vei da peste noi dezamagiri.
    Fa ce-ti place!
    Stii cum imi imaginez eu oamenii care scriu mereu despre lucruri de genul asta? Ii vad ca fiind oameni cu mult timp liber. Ocupa-ti timpul cu lucruri care iti plac. In timp, se aseaza toate.
    Comunicarea de mai sus (din post), mai precis intrebarea sau invitatia de a ocupa un loc liber in poza imi pare disperata. Nu vei obtine nimic de calitate cu o asemenea abordare. Iti pot garanta ca vei avea parte de multe minciuni daca abordarea ta „prinde”. Vei ajunge sa te multumesti cu putin si e posibil sa alegi principiul „mai bine mai putin decat deloc”. Nu-ti doresc asta.

  5. lamya777 spune:

    sincer, cei care ma cunosc stiu prea bine ca nu am timp liber deloc…si este chiar greu sa mai fac ce-mi place din aceasta cauza, tocmai de aceea as vrea ca in putinul timp liber sa am pe cineva aproape, m-am saturat de Buc imbacsit. cu privire la ceilalti…nu stiu, chiar nu stiu de ce zici ca mai sunt multi care sunt dezamagiti.
    iar intrebarea de la final este complet retorica…stiu prea bine ca nu se rezolva asa problema….

  6. peculiarme spune:

    Si totusi speri…
    N-ai timp sa faci ceea ce-ti place? Eu nu inteleg partea asta. Nu e mai bine pt tine sa alegi exact ceea ce-ti place? Nu-ti place jobul tau? E ales de tine. Nu-ti place facultatea? Si ea tot aleasa de tine e.
    Si eu m-am cam saturat de Bucuresti, dar prefer sa ma concentrez asupra oamenilor faini din jurul meu si uit de capitala imbacsita.
    Spun ca e multa lume dezamagita pentru ca vad in jur si aud mereu cum se plange toata lumea. Mi se pare ca e a matter of choice, de asta nu inteleg.
    Si daca ai fi apelata cu un raspuns afirmativ la intrebarea din final nu te-ai simti mai bine? Nu facem nimic fara motiv (excludem patologia).
    Am ales sa-ti scriu poate pentru ca inteleg ce simti. Been there, done that. Dar te ridici si mergi mai departe, in directia dorita. Incepe sa-ti analizezi placerile si multumirile, nu dezamagirile. Si daca nu ai placeri si multumiri, fabrica-ti-le!
    Atata timp cat fericirea si multumirea ta depind in foarte mare proportie de tine, profita de asta!
    Nu mai fi trista si alunga tot ce e neplacut din viata ta. Pentru mine a mers de minune si sunt sigura ca pot generaliza in privinta asta.
    Fii mai egoista si vezi-ti de binele tau in primul rand. Macar pentru o perioada… pana vei ajunge sa scrii despre cat de bine iti este.

  7. zefir spune:

    buna
    cred ca daca faci o licitatie o sa ai petitori suficienti. poate chiar prea multi.
    faptul ca e un loc liber in poza nu e o tragedie. mai rau era daca langa tine aveai ce nu-ti doreai. asa ai de unde sa alegi
    gandesti pozitiv.
    ei pierd dacanu te ‘vad’
    believe me.

  8. anielle spune:

    Postul tau m-a facut sa -mi dau seama ca eu n-am scris despre problemele care ma apasa , despre ceea ce ma face nefericita. Cine-mi citeste blogul ramane probabil cu o senzatie de superficialitate , cu Ideea ca pentru mine totul e perfect..
    Nu ,nu-i deloc asa.
    Nici eu n-am pe nimeni langa mine si cu toate astea , in toate fotografiile apar zambind ( chiar mi-a fost greu sa gasesc una serioasa pt blog) .Asta pentru ca-mi place sa savurez fiecare moment , sa iau din viata fiecare strop de bucurie .
    Si eu am sperat de multe ori si mi-am facut vise alaturi de o persoana si totul a fost in zadar ,iar durerea a fost coplesitoare.
    Dar am luat-o de la capat si nu am continuat sa sper.

    Bine te sfatuia dragos sa ai rabdare . Toate isi au timpul lor si toate se intampla cu un scop.
    Fii sigura ca ar fi multi doritori sa-ti stea alaturi in poza la cat de draguta esti .
    Dar nu asta iti doresti , doar complimente . Iti doresti pe cineva care sa-ti vada frumusetea interioara . Probabil ziua acea n-a venit , asa ca intre timp , incearca sa te trezesti din visul asta urat si sa vezi viata cu alti ochi .

  9. lamya777 spune:

    @peculiarme: da, fac ceea ce imi place, dar pentru mine multumirea adevarata este atunci cand simt bratele calde in jurul meu, cand simt respiratia persoanei iubite langa mine noaptea…este mai greu de explicat, din pacate nu ma fac fericite facultatea si serviciul chiar daca sunt alese de mine si le consider grozave, ma simt goala pe interior..
    @ zefir: nu fac o loterie cu acest post, dupa cum am mai spus, pur si simplu era o intrebare retorica, era ceea ce simteam atunci si simt acum, ca sunt singura…nu vreau sa am de unde alege, il vreau pe cel pe care il iubesc…imi ajunge…dar nu-l pot avea…
    @anielle: exact asta imi doresc…iar, dupa cum i-am spus si lui Dragos, incepe sa mi se termine rabdarea…

  10. adelix spune:

    Toata lumea sufera in ultima vreme?;)) Toamna…

    Lamya ai o leapsa la mine pe blog. 😛

  11. zefir spune:

    lamya
    departe de mine gandul de a sugera ca vrei sa faci loterie sau concurs de aptitudini
    poate a fost prea subitla remarca mea ,desi nu cred ;).
    spuneam doar ca pierd cei ce nu reusesc sa te ‘vada’
    restul depinde de tine
    tu…alegi
    bafta!

  12. fantasya spune:

    exact ca nu te astepti ai sa patesti ca mine… va trebui sa alegi pentru ca mai multi nu te vor singura ci cu ei…

  13. lamya777 spune:

    mda, s-a mai intamplat, nici aia nu este buna…dar stiam ce simt…si acum stiu ce simt, dar nu se poate, asta doare cel mai tare…oricum, multumesc de gand Fantasya!
    @Adelix: multumesc, o voi onora chiar seara asta cred 🙂

  14. delphi spune:

    „Cum, cum ma pot trasforma total, un om se poate schimba total doar murind?!”

    ca sa te schimbi, cred ca primul pas ar fi sa te accepti… 😉

  15. finalydream spune:

    Licitatia sufletului…. eu nu vad nici un loc gol in poza aceea. Si nu ne-ai spus decat ceea ce CREZI ca simti in nici un caz ceaa ce simti. Nu poti schimba nimic din ce a fost si nici nu vrei sa schimbi decat un oarecare final, sa il intorci la ‘gustul cel mai bun’. Buna Dimineata, wake up, cum spunea cineva pe aici… ridica privirea si cauta sa vezi ce te inconjoara, poate avea gustul amaraciunii unei dezamagiri dar nu uita ca lumea e realtiva, rabdare… altfel cand EL te va gasi sau cand TU il vei gasi ce veti face ? o sa plangi pe umarul Lui ca vrei la Timisoara ? … sorry ca te trag de urechi, ridica-te si pregateste-te pentru adevaratul EL ce iti va umple viata, arata-i sufletul tau, si fi gata.. e deja pe aproape, doar ca e timid sa intre in viata Ta… invita-l… si inainte de toate.. iarta-te pe Tine insuti si da-ti din nou sansa sa fi TU

  16. lamya777 spune:

    @Delphi: eu ma accept, problema este ca cei din jur nu o fac, de aceea ma gandesc la acea schimbare majora…
    @FinalyDream: ceea ce simt este mult prea complicat de pus in cuvinte si oricum nu cred ca ii pasa cuiva de asta. Nu, nu plang pe umerii nimanui…da, stiu, nu am radare, este unul dintre marile mele defecte, iar lumea nu il poate accepta si eu nu il pot schimba…iar cu privire la EL…sper sa ai dreptate, cu toate ca ma indoiesc ca ar fi aproape…oricum, sper ca am invatat destul pentru a nu mai gresi si pentru a darui tot ce am celui despre care vorbesti tu…doar ca…ti-am zis, ma indoiesc ca este pe aproape…dar parca totusi sper…

  17. finalydream spune:

    In clipa in care spui.. am invatat destul… nu stii nimic. Nu poti avea cantarul si masura a ceea ce tebuie sa inveti sau sa stii despre lume sau despre Tine. Faci bine ca speri, mai e putin si ai sa incepi sa crezi ca exista si ca e pe aproape, atunci iti va fi ciuda ca nu reusesti sa il vezi. Si nu pentru ca nu exista dar stiii proverbul cu paiul si barna. Si cand va incepe sa iti fie ciuda, va incepe sa iti fie rusine, de ce ai facut de ce nu ai facut, de ce ai spus de ce nu ai spus, de multe sau de putine din viata ta. Vei privi inapoi din nou, pentru a nu stiu cata oara si vei incepe din nou sa agonizezi intr-o infinitate de intrebari fara raspuns, si te vei trezi din senin intr-o oarecare clipa ca apare si face lumina.. si dintr-o data in sufletul Tau e liniste. O sa vezi, asa va fi. De unde stiu ? … Ai sa imi raspunzi Tu la intrebarea asta dar nu acum… si inca ceva…. le pasa multora de acel ‘complicat’ ce il simti.. poate unora prea mult …
    Crede.. te va gasi.
    P.S. … ti-am raspuns is la intrebare

  18. lamya777 spune:

    @FinalyDream: tot ceea ce spui este extrem de criptic…si ma abtin de la alte comentarii cu privire la asta…sunt curioasa cum as putea sa raspund la intrebarea ta si, mai ales, cand…eu nu imi dau seama…ma intreb insa, de unde stii cat de important este pentru unii ceea ce simt…dai senzatia ca stii mult mai multe, ca ma cunosti…sau poate este doar imaginatia mea…

  19. finalydream spune:

    e momentul sa imi cer scuze pentru ca m-am amestecat in ciorba Ta. era o ciorba buna de aceea am facut-o. nu e nimic criptic in tot ce am spus, ti-am dat o harta, te-am criticat cand am crezut ca gresesti, atat, mi-am spus parerea. Ne oprim insa aici. Toate cele bune.. e viata ta. Nu te stradui sa raspunzi, ne oprim aici. Nu te cunosc, nu ma cunosti, e mai bine asa. Daca ar fi fost doar imaginatia Ta ai fi ramas doar o visatoare dar esti vie .. doar ca nu vrei sa traiesti. Tai.

  20. lamya777 spune:

    @FinalyDream: nu ma straduiesc sa raspund, nu este un efort, o fac cu placere. Nu inteleg de ce ai vrea sa imi dai o harta…si crede-ma, sunt mult mai doritoare sa traiesc decat multi altii..dar asta nu conteaza, dupa cum am mai spus, pentru nimeni…

  21. finalydream spune:

    ma provoci…. CONTEAZA

Lasă un răspuns

