We Feel Fine

I FEEL SO COMPLETE…

I FEEL SO FINE

I FEEL SO GOOD…

I FEEL  GREAT…

SECOND DAY EDIT: daca nu ati inteles despre ce este vorba…ma refer la www.wefellfine.org , o idee si un concept genial…intrati si voi si descoperiti…alte idei geniale pe www.ted.com , un site unde veti gasi niste seminarii anuale unde vin tot felul de oameni cu idei ciudate, concepte noi care sunt puse in practica intr-un fel sau altul. Cu acest post am verificat site-ul si chiar functioneaza, dupa 2 ore mi-am regasit blogul pe harta feel fine cu ajutorul cuvantului Complete. Dar va las pe voi sa pricepeti si sa descoperiti totul…oricum, vedeti sa aveti Java instalat :P. Have fun pe Feel Fine.

 PS: era oarecum adevarat ce scriam la momentul respectiv, eram in Rai si Raiul era in mine…

5 gânduri despre „We Feel Fine

  1. peculiarme spune:

    Ha ha! Ma bucur daca e cu adevarat asa! Daca nu e, mai repeta-ti de cateva ori si va fi.:)

  2. monoloage spune:

    ee..alta mancare de peste..chit ca e autosugestie….

  3. lamya777 spune:

    nu e autosugestie, dar nu este nici pe bune…undeva la mijloc, nici eu nu stiu prea bine, oricum, intrati pe http://www.wefeelfine.org si veti intelege ce vreau sa spun….

  4. zefir spune:

    revin aici cu un gand la ce ti-am scris mai devreme doar ca sa iti dau dreptate intr-o masura suficienta legat de Bucuresti. cunosc fenomenul si am trait experienta si am reactionat la fel ca tine.chiar o reactie ‘rapida’, ca sa vorbesc in termeni ‘militari’. asa ca te inteleg.
    deciziile sunt ale tale,cat timp stii cum, unde si ce este mai bine pentru bine

Lasă un răspuns

