Prima leapsa

Uite ca am primit si prima leapsa EVER..sper sa nu fie ultima pentru ca ideea mi se pare tare fun! 🙂 Leapsa am primit-o de la Adelix si trebuie sa spun despre ultima carte citita si ultima carte neterminata…

Inainte ar trebui sa spun ca imi plac acele carti care ma captiveaza de la prima pagina, nu prea imi plac poeziile, doar rar Bacovia, si mi-a placut mult de tot Eliade si Rebreanu. De asemenea…am o oarecare reticenta fata de scriitorii contemporani, nu stiu de ce, dar prefer clasicii in general.

Pai, ultima carte terminata ar fi Zile Birmaneze de George Orwell – un scriitor care mie mi se pare pur si simplu genial (carte recitita).

Ultima carte neterminata este cea pe care o citesc acum…dar nu prea am timp din cauza facultatii si serviciului… Mihail Bulgakov – Maestrul si Margareta (interesanta pana acum). Din pacate nu este cartea mea, dar o sa mi-o cumpar si eu, am o lista intreaga pentru targul Gaudeamus 😀 (abia astept!)

Deci cam atat cu leapsa asta, care se va duce la…(tobe pe fundal:) ): Clipe amestecate (Melina), Fantasya, Monoloage (Dragos) si la O printesa nonconformista…

Have fun in continuare! 🙂

PS: scuzati-ma ca nu am pus linkuri catre paginile voastre, dar pur si simplu nu functioneaza codul, nu stiu de ce…sorry

Lasă un răspuns

