Telefonul nu mai suna…

…step into this moment, we`ll fly through the night…when the fools are making war, we`ll be up there, among the stars…

Da, era o melodie romaneasca mai veche cu titlul asta… Si da, telefonul meu nu mai suna…uneori uit sa ma mai uit la el, este pe silent, bagat in geanta, oricum, nimeni nu suna, nimeni nu vrea, nimeni nu cauta, nimeni nu gaseste… Recunosc, sunt putin trista, dar nu ma pot abtine, ziua de azi m-a obosit putin, alergaturi intre Baneasa si Calea Victoriei (Moxa mai precis)…

Ce este si mai ciudat este ca mai am si doua telefoane, unul fiind obligata sa il tin dupa mine. In fine, ideea este ca vreau sa primesc un telefon neasteptat, de la oricine, sa imi propuna o iesire in oras, oriunde, sa ne plimbam, sa bem o cafea/bere…nush, sa orice, doar sa ies, sa ma simt bine, sa leg conversatiile de care imi este atat de dor…

Da, normal ca vreau sa ma sune o anumita persoana, nu fac iarasi licitatie (cum mi s-a zis in postul cu locul liber din fotografie :P), dar…nu se poate si atunci…vreau doar sa sune… da, stiu, nu este numarul trecut pe blog si nici nu am de gand sa il trec 😛 este totusi putin cam mult, contactul de yahoo ajunge. Cu toate acestea, m-am saturat de yahoo messenger, vreau eye-contact…sunt o persoana care se uita in ochii celui de langa ea, pot recunoaste orice pereche de ochi cu care am vorbit vreodata… Nu stiu, contactul face to face este foarte important…da, pe Yahoo Messenger legi prietenii, poti discuta orice, nu ai de ce sa ascunzi nimic, dar toate astea se pot face si live (eu cel putin le fac).

Mi-e dor sa cunosc oameni, mi-e dor sa pierd ore in sir vorbind, mi-e dor sa nu mai stiu cat este ceasul, mi-e dor sa raman uimita ca nu am simtit cand trece timpul, mi-e dor sa ma plimb pana nu mai pot merge, mi-e dor sa vad un apus in Herastrau… mi-e dor de prea multe chestii pe care nu le pot avea, cel putin nu in viitorul pe care il vad eu acum…

Intr-adevar, internetul asta ne depersonalizeaza oarecum, ne face sa pierdem legatura si contactul cu lumea reala, oricat de mult s-ar spune ca mai mult te ajuta sa tii contact cu lumea din afara…

Eu nu vreau decat o seara oricat de lunga (cu cat mai lunga cu atat mai bine) in care sa vorbesc liber cu cineva, sa simt procesul cunoasterii unui om, sa simt apropiere, sa simt ca nu am nimic de ascuns pentru ca asa sunt….o persoana complet transparenta…

As pune acum o intrebare retorica, dar iar o sa fie reactii ca la postul cu poza 🙂

Doar astept…

14 gânduri despre „Telefonul nu mai suna…

  1. Ana spune:

    Sunt sigura ca ai sa mai ai partea de tot ceea ce-ti doresti. Uite, eu o sa-mi fac intr-una din zilele astea timp si o sa te scot la o cafea, intr-un loc dragut si comod..si am sa te las sa vorbestiiiii…k? 🙂

  2. lamya777 spune:

    🙂 multumesc mult Ana, oricum…planuiam o intalnire intre fete 😉 si erai si tu pe lista, dar vroiam sa mai astept putin 🙂 oricum, vorbim online! te pup! >:D<

  3. adelix spune:

    Ti-am dat beep si sunt voinic.:P Dupa intalnirea de sambata sigur vom lega o relatie de prietenie sau amicitie cel putin,asa ca am de gand sa te scot la cafea. \:D/

  4. lamya777 spune:

    multumesc 😀 las`k va scot eu la o cafea in Cafenescu, locatia mea preferata pentru o asa activitate 🙂 abia astept maine seara la teatru. pup!

  5. peculiarme spune:

    Group hug? Ca vad ca group therapy merge.:)

  6. lamya777 spune:

    pai da, hai sa facem un group hug, sau mai bine…hai sa organizam chestia aia cu free hugs 😀 oricum, astept sa iesim in oras, mai multi 🙂 va pup!

  7. Drull spune:

    Veveritelor:))

  8. lamya777 spune:

    ce, te oftici? 😛 vrei si tu? 😀

  9. Drull spune:

    Group love poate:)) Nashpa culoare are blogul asta al tau, ma dor ochii

  10. lamya777 spune:

    mie mi se pare ok, iar pana acum esti primul care se plange…poate ai nevoie de ochelari 😛 ai grija! 🙂 este scris negru pe „aproape” alb, so…este pretty normal zic eu

  11. Drull spune:

    Cenusiu toata ziua, de fundal nici nu mai vorbesc ,zici ca e ciment comunist, oricum oarecum in ton cu ce scrii tu pe aici

  12. finalydream spune:

    🙂

  13. anielle spune:

    Ramasesem datoare cu un raspuns la intrebarea lasata pe postul meu : ,,e un vis urat sau frumos ” ?
    Binenteles ca e un vis frumos atunci cand iubesti . Sentimentul de iubire e inaltator iar cine nu l-a incercat pana acum , nu a trecut prin viata .Si chiar daca iubirea nu-ti e impartasita, continua sa speri daca intr-adevar simti ca el e cel ales. Stii tu : ,,to dream, the imposible dream” . Trebuie insa sa te opresti in momentul in care vezi ca lucrul asta iti face prea mult rau pentru ca pe urma devine un
    vis urat.
    Si eu ma enervez de multe ori cand ma uit la mobil si-mi afiseaza :,,no call entries for today ( l-am lasat in elgl) de parca ar vrea sa -mi faca in ciuda , sa-mi zica : sac ! nu te suna nici naiba !
    L-as tranti de podea dar e de la firma :d

  14. lamya777 spune:

    pai hai sa facem schimb de numere, ne sunam una pe alta 🙂 si eu detin unul de la firma, dar cel personal a zburat saracul de vreo 3-4 ori in perete, cu intentie, dar nu a patit mare lucru, are carcasa de metal 😀

Lasă un răspuns

