GO Shoot Yourself!

Da, este un blog plin de nervi, draci si ce mai vreti voi! Trebuie sa fac un top 10 al lucrurilor pe care nu le suport pentru ca poate o sa invete si unii oameni si nu ma vor mai scoate din pepeni niciodata!

Si da, este un blog cu directie si cu intentie, se stie ea care…

Astazi mi-am dat seama cat poti regreta ca ai ajutat pe cineva vreodata… Cum este posibil, de ce ar face cineva asa ceva?! Intotdeauna am spus si am afirmat si m-am  luptat pentru cauza „NU ACUZA DACA NU AI DOVEZI, PE URMA MAI DISCUTAM!”. Dar nu frate, se poate…unii este prea increzuti. Sincer, va credeti vedete? Well, nu sunteti!!!

Poate ca ce scriu eu aici nu este despre voi, poate ca inventez, poate ca va credeti voi prea importanti in viata mea! De asemenea, de ce cacat sa fiu eu acuzata de ceva ce a scris altcineva? Cu atat mai mult cu cat lucrurile respective scrise nici macar nu le cunosc personal, deci… GANDITI OAMENILOR INAINTE SA VORBITI!

Nu puteti afla, nu puteti intreba, nu puteti discuta ca lumea fara a baga cuvinte pompoase doar pentru a demonstra ca voi sunteti mai „inteligenti”? Sincer, cred ca va inteleg si daca vorbiti normal, fara aere de superioritate. Iar cel care se simte la acest post, va comenta degeaba, este un om….ma abtin de la comentarii!

Sincer, recunostinta si ajutorul celui de langa tine nu iti aduce nimic, sunt doar mari prostii! De ce sa ajuti un om care te tine pe strazi din cauza faptului ca nu puteai dormi, ca iti provoca prea multi nervi pentru a dormi? De ce l-am ajutat?! Raspunsul este: „DE FRAIERA!”

Pentru ca acum sa vina sa spuna/faca tot felul de cacaturi! Eu as fi reactionat la fel?! Ma indoiesc destul de mult…nu ma consider vedeta nimanui, nici nu sunt si poate nici nu vreau sa fiu, nu ma consider superioara si iau totul asa cum vine…de la oameni…bun sau rau, dar acum a fost prea de tot… Nu mai suport sa fiu calcata in picioare de idioti care nu stiu ce vor, ce gandesc samd.

Nu, dragule, nu vorbesc despre tine cu nimeni, pentru simplul fapt ca NU insemni NIMIC, asa ca mai gandeste-te putin…ce, crezi ca daca am mai iesit la o bere sunt gata in love again?! Nu, iti zic eu…”vedeta” vietii mele este cu totul altcineva, mult mai bun decat tine, stai tu calm… Dar asta nu te intereseaza pe tine!

Nu ma pot abtine?! Asta spui….well, uite cum ma voi abtine acum sa mai incerc sa te ajut…just watch! Sincer, mare proasta si fraiera am fost ca te-am ajutat…

Ai presupus…asta este atitudine cand presupui?! Te apuci si dai cu rosii?! Nu, cand presupui te apuci si vezi daca este adevarat ceea ce presupui… intelegi? Poate te apuci si inveti si tu lectia asta!

Ceri iertare pe urma? Dupa ce spui ca am facut si am dres, apoi spui ca nu esti sigur, ca sa nu mai incerc sa sun ca nu raspunzi, ca te vei decide tu…vii pe urma si ceri iertare?! Sincer, chiar nu ma cunosti, chiar crezi ca pot suporta toate cacaturile tale? Du-te frate si plimba-te cu tot cu scuzele tale!

Si asa ca o incheiere…pot sa scriu ce vreau eu pe acest blog, asa ca…scuteste-ma cu acuzatii ca am „dat detalii”…aici este locul meu personal, asa ca nu te baga…

A si btw, have a nice life too…desi ma indoiesc…ca vei avea…

LATER EDIT: da, sa presupunem ca iti pare rau, dar sincer, cate crezi ca poate suporta un om… iar eu am suportat deja prea multe, asta a umplut paharul, imi pare rau… scuzele chiar nu pot fi acceptate…da-i-le cuiva caruia ii pasa!

11 gânduri despre „GO Shoot Yourself!

  1. floaredemac spune:

    Hello..
    Am ajuns sa-ti citesc bolgul pentru ca..si tu ai intrat sa zicem ..pe al meu;..:)
    Sunt cu foarte putine luni mai mare ca tine..si totusi nu-ti inteleg tristetea..
    Ai foarte multe nemultumiri, regrete si neimpliniri.
    Sincer nu inteleg de ce?
    Spre deosebire de tine simt iubirea si iubesc..Ma limitez la lucruri simple..De ce cauti lucrurile complicate?
    Si mai e ceva..habar n-ai ce doare cand pierzi iubirea adevarata..crede-ma..e vorba de acea iubire perfecta, care o ai si moare..in sensul adevarat…
    Tu plangi iubirea care ai pierdut-o dar ea exista..si plangi viata..
    Viata e frumoasa..dar depinde cum ti-o faci..Nu cerem unde sa ne nastem , dar putem transforma totul…
    Nu da sfaturi raportate la tine..asta am invatat si eu..
    Din pacate am invatat cam devreme..
    Ce-ti doresc eu?..Sa crezi in tine si sa stii ca nimeni nu este ca tine..si poti orice vrei..iar restul conteaza doar in masura in care lasi tu sa conteze..
    Esti tanara, frumoasa,…sa nu uiti asta..
    Ai toata viata in fata..sa poti fii fericita..:)

  2. lamya777 spune:

    da, simt si eu iubirea….dar cand ea nu ma simte pe mine…este putin mai greu…cand iubesc de una singura totul se schimba…parerea mea. multumesc de urari, sunt convinsa ca asa va fii si sper sa gasesc si eu intr-un final acea simplitate de care vorbesti!. multumesc!

  3. finalydream spune:

    🙂

  4. psychocat spune:

    Stii cand n-ai sa mai ajuti? Atunci cand nimic din ceea ce face/zice/acuza/banuieste nu va mai genera un post. Nu merita. Atata timp cat fiecare post isi are originea intr-o traire ce are legatura cu, sa-i spunem, „ajutatul”, vei continua sa ii hranesti amorul propriu.

  5. lamya777 spune:

    da, probabil ai dreptate….oricum, amorul sau propriu este mult prea mare deja…

  6. peculiarme spune:

    No good deed goes unpunished.
    Cam lung post pentru o autoare careia nu-i pasa. E adevarat ca indiferenta doare cel mai mult… nu stiu pentru cine scrii, nu stiu daca acest cineva citeste, dar stiu ca daca eu as fi in locul lui, m-as bucura la citirea randurilor tale. Oricat spui ca nu ar conta, eu as intelege ca a contat suficient de mult incat sa scrii un post asa de lung si a contat suficient de mult incat sa comunici toate astea si sa mai si adaugi un edit.
    Indiferenta e cuvantul cheie, atributul la care ti-ar face bine sa aderi. Cu cat subliniezi mai mult ce te deranjeaza, cu atat vei trai „deranjul” mai intens, cu atat te va rascoli mai tare. Si cu atat mai mult ii vei da lui satisfactie…
    Imi pari mult prea tanara pentru astfel de trairi neprielnice…
    Sper sa treaca repede…

  7. lamya777 spune:

    acest cineva a citit, chiar dandu-mi apoi un mesaj mai suparat incheiat cu „Adieu!”…cred ca si lui i-a pasat, chiar daca a fost cam nesimtit…va trece repede, sunt convinsa, multumesc! 🙂

  8. BearScorpio spune:

    🙂
    Doar un zambet. Poate asa nu o sa mai fi atat de trista 😉

  9. gyny spune:

    Ceea ce scrii tu aici este calea spre vindecare, vindecarea rănilor sufleteşti provocate de un om care n-a ştiut să te aprecieze şi care banuiesc că te-a făcut să suferi. Astfel de oameni nu merită atenţia celor ca tine. Eu te înţeleg f. bine, am trecut şi eu prin asta. Sfatul meu este să mergi înainte şi să nu te mai uiţi în urmă. Nu cred că îţi doreşti să treci din nou prin ce-ai trecut. Te va căuta, dar totul depinde de tine, cât de tare eşti să nu-l mai accepţi.

  10. lamya777 spune:

    da, ai dreptate. am mers mai departe si bine mi-a fost… s-a intors oarecum,insa eu niciodata.

Lasă un răspuns

