My dream is to fly

Aseara mi-a venit o idee geniala, ceva care sa imi ia gandul de la orice prostii, care sa ma deconecteze complet de Romania, de Bucuresti, de tot… Si cred ca se va indeplini, deja ma gandesc serios la ea.

Trebuie sa ii multumesc celui care mi-a „inspirat” aceasta idee si mai ales ca ma va gazdui iar costurile mele vor fii mult mai mici din aceasta cauza 🙂

Voi zbura…chiar daca intr-un avion…tot se va chema ca am invins gravitatia…si voi pleca singura…pacat ca va fii doar pt 2 zile…dar ma voi simti excelent, sunt convinsa, senzatia de libertate va fii cred cea mai mare si cea mai intensa experimentata pana acum… si…va fii peste o luna si un pic, abia astept.

Nu, nu va spun unde ma duc, poate ghiciti voi 😛

Yes, i feel good now, am ceva super interesant la care sa ma gandesc, pe langa mormanul de carti de invatat si suta de proiecte si teme de facut…dar stiu ca le voi face, mereu reusesc, mereu ma organizez si depasesc criza..pt ca acum sunt intr-o criza.

Astept cu nerabdare filmul de maine seara si momentul in care voi simti cum decoleaza avionul, iar de data aceasta o sa fiu si eu in el… 😀

Un vis sau poate chiar mai multe mi se vor indeplini. Ceea ce este cel mai frumos pe lume – sa ti se indeplineasca visele.

De doua zile ascult o melodie care nu spune nimic, dar este doar foarte pozitiva, optimista si ma face sa ma simt mai bine. Soarele a iesit astazi complet dintre nori, suprinzator…parca in ton cu melodia…

Aseara mi se spunea ca am socat prin „violenta” unor posturi d-ale mele, evident, am socat pe cineva care ma cunoaste… Dar, am explicat, incep sa ma schimb, sa nu mai cred toate prostiile, sa vad adevarata fata a lucrurilor, iar daca fata asta este urata…atunci asa vor fi si reactiile mele..urate… Nu, nu mai permit sa fiu calcata in picioare, sa isi bata cineva joc de sentimentele si gandurile mele. Refuz asa ceva si asa va fi… m-am fript cu ciorba, voi sufla si in iaurt, cum se spune…

Poate asta va fii un inceput, un inceput mai bun…

Dar tot astept avionul ala…any ideas where i`m going? 😀

10 gânduri despre „My dream is to fly

  1. adelix spune:

    Chiar vei zbura cu avionul?

    Eu am mai zburat de cateva ori,e superb.Am si poze facute din avion.Urmatorul zbor va fi pe 27 decembrie cand voi pleca la ai mei.
    Si da,cred ca iti aduc ceva bun de acolo. 😛

  2. lamya777 spune:

    da, o sa zboooooooooooooor 🙂 pai si unde te duci, ce imi aduci? 😀 sa nu fie ceva roz :)) dar in rest, astept orice cadou 😀

  3. lamya777 spune:

    🙂 da, multumesc de sfaturi, dar consider ca pot muri stand si pe acest scaun la laptop, so…nu, nu mi-e teama de asa ceva…sunt multe chestii care se intampla in lume, chestii tare urate, dar asta nu inseamna ca se vor intampla mie 😀

  4. adelix spune:

    Ma duc la Madrid la ai mei,in vacanta.Vad eu ce iti aduc(nu roz,tin cont). 😛

  5. Drull spune:

    Dubai? Timisoara? Parca au un aeroport si acolo. Singurul lucru cul cu zburatul asta e cand dai de turbulente, la decolare si aterizare. Incearca Heathrow toamna sau iarna intr-un 747 cat mai spre coada, de preferat ultimele locuri. In rest plictiseala.

  6. anielle spune:

    viena ? hai nu ne tine pe jar 🙂 si de ce nu roz ?

  7. lamya777 spune:

    nope…hai ca va zic, undeva in Franta, pe langa Paris 😀
    si nu roz pt ca nu prea agreez culoarea, cu toate ca aseara am vazut o coperta roz cu o pisicuta alba tare draguta, la un BAIAT :))

  8. anielle spune:

    suuper ! Inseamna ca o sa vezi si Parisul . Te asteptam cu poze .
    Iar in legatura cu baietii , unii sunt chiar sensibili. Stateam serile trecute cu gasca vesela iar 3 baieti sustineau ca le-a placut ,,Titanicul” (nu i-am intrebat dak au plas 😛 )

  9. lamya777 spune:

    pai stai ca nu era coperta lui, imprumutase o carte de la o colega 😀 si da, stiu ca exista si unii sensibili, pacat ca sunt pe cale de disparitie 😛

Lasă un răspuns

