Feeling like Ela

„Oh tonight
Is just another night
Just like any other night”

Incercand sa ma trezesc din amorteala…beau o cafea, poate-poate mi-o folosi desi ma indoiesc… Afara este putin gri, Soarele mai apare din cand in cand, iar geamul lasat deschis de un coleg imi mai da putin niste fiori reci… incearca si aerul de afara sa ma trezeasca.
Iar eu stau si ma gandesc, imi trec multe prin minte, nimic poate concret in afara faptului ca astept seara asta, astept filmul de diseara, astept 2-3 ore de liniste, sa imi iau gandul de la toate si de la tot.

Ascult melodii care in ultimii ani au insemnat diverse chestii, care imi inspirau diverse sentimente…acum nu imi provoaca decat amintiri, dar nu mai dor…m-am vindecat, sunt doar amintiri in sensul de nostalgii, dar nu cred ca mai vreau sa ma intorc in acele timpuri…

Cineva spunea ieri despre trendul meu crescator „intra-day”…pentru cei neinitiati, se referea la trendul starii mele comparat cu trendul bursei… si da, am un „trend” extrem de fluctuant, indecis si cum mai vreti voi…apar divergente negative, iar imediat dupa, unele pozitive…

Cred ca acum trendul sufera o usoara scadere, o divergenta negativa cred…

Revenind…a fost dragut aseara sa simt putin frigul din Cismigiu si sa vad un caine imens care se tot plimba pe acolo…nici nu va puteti imagina cata lene inspira acel caine, parca mergea in cea mai mare scarba… 🙂 dar il cred si eu, la cat de mare era..cred ca avea pe putin 70 kg. A fost draguta plimbarea, aerul rece si mersul pe jos imi face bine.

Tot aseara mi-am dat seama ca sunt exact ca iepurasul din bancul acela cu drogurile, daca nu il stiti, spuneti-mi si vi-l voi relata 😛 este foarte tare! 😀 la fel ca si iepurasul :))

Am avut cateva clipe aseara cand m-am simtit ca Ela, personajul din „Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi” de Camil Petrescu. Dar eu tot consider ca filozofii sunt niste persoane pesimiste, oricat s-ar chinui sa ma convinga ca sunt realisti. Iar eu pur si simplu nu ma impac cu asa ceva, optimismul este ceva pe care il am in sange, chiar daca mai am perioade „low”… As vrea sa citesc filozofie, dar nu una care sa ma faca sa imi tai venele. Atunci cand citesc ma implic complet in acea carte si atunci este tare dificil cand pesimismul simtit din cauza cartii se intalneste cu optimismul meu. Nu, pur si simplu sunt prea subiectiva, recunosc!

Mai sunt patru ore si ceva pana plec din Baneasa si vreo 5 si ceva pana la acel film…asta astept toata ziua de azi…sa ma rup de cotidian, sa ma rup de tot si de toti… nu, nu voi fi online diseara pe messenger, cei care s-au obisnuit sa ma vada acolo in lista lor, linistita si tacuta, sa nu creada ca ma vor vedea si diseara. Seara asta este doar pentru mine…

I want to feel again like Ela…maybe tonight..just like any other night…Daca va intrebati este Reamonn-Just another night…melodia…

Si nu, nu imi mai pasa ce mai spune/scrie/vorbeste lumea despre mine…atata vreme cat nu se iau de viata mea, mi se rupe de ei si cred ca si lor de mine. Daca nu imi „invadeaza” spatiul, sunt multumita, cel putin…

Nu mai stiu ce sa scriu again… a, uitasem, inca nu stiu ce film o sa vad diseara, ceva idei? Care ma ajuta si pe mine? 🙂

Un gând despre „Feeling like Ela

  1. Horoscop spune:

    RUSH HOUR 3 comedie/actiune cu jackie chan, fa o cautare pe google ca sa citesti cateva recenzii….

Lasă un răspuns

