The pursuit of happiness

Serendipity…

„You got a dream, you gotta protect it. People can’t do something themselves, they wanna tell you that you can’t do it. You want something? Go get it. Period.

Filmul este absolut genial, daca nu l-ati vazut va recomand cu caldura sa o faceti…o sa invatati mult despre viata si fericire.

Aseara am vazut Serendipity, mi-am amintit ca incercasem mai demult sa il vad, dar nu reusisem, din pacate… Este frumos, se aseamana cu filmul de mai sus de care vorbeam, dar este vorba de fericirea pe alt plan, fericirea in dragoste…

Capacitatea omului de a cauta fericirea este imensa, cautarea disperata la care se supune merita orice efort…

Ce ne face fericiti? O raza de soare intr-o dimineata lenesa, o mangaiere calda intr-o seara rece, o imbratisare sufocanta in varful lumii, prima floare dintr-o primavara, zambetul unui copil la primirea unei jucarii? Toate astea ne fac fericiti sau cel putin, ne aduc un zambet pe fata. Eu asa sunt, aseara m-a facut sa zambesc o pisicuta care se tinea dupa mine pe strada si pe care as fi vrut sa o iau acasa, daca s-ar fi putut, o sticla de vin aproape sec sau aproape dulce, nici eu nu mai stiu si implinirea iubirii celor din film… Intotdeauna iubirea implinita ne face sa zambim, cred ca realizam intr-un mod inconstient ca se mai poate, ca totusi exista dreptate pe lumea asta, asa cum zicea un prieten.

Da, stiu ce vreau, discutam cu prietena mea acum cateva zile…toate „esecurile” mele de pana acum m-au invatat ceva, macar stiu ce vreau si ce caut, chiar daca ma indoiesc de faptul ca exista, macar inca mai sper, am si eu o utopie, o dorinta arzatoare… si poate ca voi face exact ca in Serendipity, voi cauta cu disperare, dar de fapt el sa fie mai aproape decat ma astept eu… cat as vrea sa fie asa…

Sunetul unei sticle de vin este extraordinar, gustul pe care il lasa, savoarea lui, faptul ca simti cum ti se usuca buzele de la el, cum vrei sa bei tot mai mult pentru a nu mai simti acea „uscaciune” a buzelor, dar cum, de fapt, se intampla si mai rau.

Activitatile mele preferate in viata? Pe langa actul iubirii? Ar fi actul de a ma cuibari langa cineva seara, de a simti o caldura neobisnuita noaptea si de a lenevi langa cineva intr-o dimineata in care vremea de afara te obliga sa ramai in casa…

Vorbesc atat de mult despre mine..ciudat, cu toate astea, in mare parte, simt ca ii cunosc foarte bine pe cei din jurul meu, poate din tacerea lor…

As vrea sa ascund totul, sa fiu criptica, sa nu imi dau seama nici eu ce scriu aici, dar imi dau seama, stiu prea bine…insa nu voi spune totul „pe fata” niciodata in acest blog…doar face to face.

Ascult de doua zile aceeasi melodie…Bon Jovi-Keep the faith.. este superba, vi-o recomand cu caldura. I`m keeping my faith…in ciuda tuturor si a toate, eu inca sper/cred…Vreau/Visez…

Multumesc „destinului” pentru aseara…aveam nevoie de putina liniste, fara net, fara messenger, fara teme, fara agitatie, doar cu o sticla de vin…multumesc inca o data…

2 gânduri despre „The pursuit of happiness

  1. adelix spune:

    „Activitatile mele preferate in viata? Pe langa actul iubirii? Ar fi actul de a ma cuibari langa cineva seara, de a simti o caldura neobisnuita noaptea si de a lenevi langa cineva intr-o dimineata in care vremea de afara te obliga sa ramai in casa…”

    Mie imi spui?:-„

  2. zefir spune:

    „noroc in dragoste”, asa s-a numit versiunea difuzata la noi de hbo,tvr…un film care mi-a placut. poate a fost un semn 😉 pentru ca , daca toate au un Destin si iti urmezi calea, Destinul se indeplineste.
    invata sa crezi si sa speri.
    viata ti se poate schimba cand nici nu te astepti. traieste si lasa-ti spiritul sa zboare! chiar si fara ‘stimulente’
    😉

Lasă un răspuns

