I`ll love you…always…

And I will love you, baby – Always
And I’ll be there forever and a day – Always
I’ll be there till the stars don’t shine
Till the heavens burst and
The words don’t rhyme
And I know when I die, you’ll be on my mind
And I’ll love you – Always

Together

Nu nu este o declaratie de dragoste…cel putin nu una asa cum ar trebui, este o declaratie catre un EL, acel EL pe care il astept… sau pe care l-am pierdut si nu mi-am dat seama, ca pe un metrou la care am ajuns prea tarziu, cand usile se inchideau deja…

M-am gandit mult in ultima vreme, la ce vreau, la ce imi doresc, la ce am gresit in trecut, la ce au gresit altii in trecut fata de mine…la cum as putea sa nu mai gresesc asa…la care imi sunt limitele…prea multe ganduri…da, poate ca lacrimile iarasi isi gasesc locul pe obrazul meu…dar nu mai pot, trebuie sa scap de nodul din gat…simt ca ma sufoc.

Este clar ca ceea ce visez eu, ceea ce vreau eu, nu exista..si atunci ce pot face?! Ma schimb astfel incat sa imi gasesc un loc amarat in lumea asta murdara si trista.

Si acum va intrebati ce vreau?! Evident, vorbesc despre acel suflet pe care vreau sa il simt langa al meu…Dar poate ca unii au dreptate cand spun ca pentru ceea ce vreau eu este prea devreme, inca nu a venit timpul…dar eu mor de dor…si atunci ce pot face?!

Revin la schimbarea de sine, la modificarea mea astfel incat sa ma „modelez” pe langa ceilalti. Ma uit in jurul meu mereu si vad „cupluri”fericite, impreuna de ani de zile, care se mai cearta din cand in cand, dar totul este in regula…

Ce vreau…

-sa simt ca este cineva cu mine permanent, chiar daca nu fizic, vreau sa simt ca undeva in lumea asta mizerabila este un loc unde ma pot adaposti, doua brate care sa ma stranga si sa imi ofere caldura si protectie, doua brate in care sa pot plange in voie, in care sa rad in hohote..

-sa nu fie nevoie de explicatii, sa ne stim atat de bine, numai din priviri…sa nu fie nevoie de cuvinte

-sa fie nopti lungi in care sa nu ne ia somnul pe niciunul si sa vorbim despre orice, despre tot si despre nimic, in care apropierea sa fie mult mai mare si mai intensa chiar decat in timpul dragostei…

-nu am nevoie de cadouri, bani, flori, bijuterii…etc, nu am nevoie decat de cateva ore de somn in bratele LUI si de cateva zile lenese fara a iesi din casa…

-vreau sa simt iarasi acea apropiere imensa, vreau sa pot tacea si in acelasi timp sa spun atat de multe.

-vreau sa intelegi, TU, care esti pe undeva pe acolo, ca sunt dispusa sa fac orice pentru iubire, orice pentru cel care imi arata afectiune si dragoste…

-sa impart aproape totul cu EL, sa stie ca vreau asta, sa vrea asta.

-sa ii fie dor de mine cand sunt langa el

-sa imi fie dor de el cand este langa mine

-sa ajung „acasa” dupa o zi grea, urata si simpla sa imagine sa ma faca sa zambesc

-sa ma faca sa „cresc”, sa ma dezvolt, sa imi doresc mai mult, sa pot mai mult, sa fie mandru de mine

-sa simta ca sunt a lui, sa simt ca este al meu

-sa fie mereu mangaieri, sa fie gesturi calde, sa fiu mereu alinarea lui, sa se ascunda in bratele mele ca un copil

-sa ii dau incredere in sine, sa reuseasca alaturi de mine tot ce doreste, sa reusim impreuna tot ce NE dorim

-sa avem vise impreuna, chiar copilaresti, vise stupide la „casute cu gard alb”, la copii jucandu-se, vise care sa nu genereze alte reactii, sunt vise si atat. Avem voie sa visam, deci…de ce sa va speriati de un vis? Chiar este cosmar?!

-sa nu fie nevoie de cuvintele „Te iubesc”, doar sa se simta, dar sa fie atat de puternice incat sa doara, o durere placuta.

-sa ii simt greutatea corpului in unele nopti, sa ii simt caldura in noptile reci de iarna, sa ii simt parfumul pielii de fiecare data.

-sa pot plange iar de fericire, cele mai dulci lacrimi, cele de fericire…vreau sa mai simt asta inca o data…sa o simt mereu cand ma ia in brate si ma invarte, cand simt ca lumea este a mea, a noastra…

-…prea multe vreau, stiu…

Nu, nu exista asa ceva…trebuie sa imi schimb dorintele, opiniile, sentimentele, gandurile…

Ma duc sa sterg tot…

Ctrl+Alt+Del sau Erase&Rewind???

20 de gânduri despre „I`ll love you…always…

  1. alienuw spune:

    Pfuuu , chiar emotionant tot ce ai spus . Sunt „vise” care uneori par atat de departe , insa nu e asa , sunt chiar aproape , in stanga ta sau poate in drepta , in fatza sau poate in spatele tau , doar ca inca nu ai dat de el sau daca ai dat de el , nu ai stiut ca este acel lucru pe care`l cautzi . Multi dorintze si sper ca sincer sa ti se indeplineasca , chiar daca nu te cunosc , prin acest text , prin felul in care te`ai descris si asa , pari (scuze ca zic doar atat) o persoana de treaba . O sa ai norocul sa (re)intalnesti acea persoana care te poate face sa te simti bine , cu care sa`ti doresti sa fii tot restul vietzii , care te poate face sa razi chiar si atunci cand esti in cele mai proaste momente ale vietzii ! Trebuie doar sa ai incredere , curaj si dorintza de a avea acele lucruri !

  2. melin spune:

    si eu vreau cam acelasi lucruri si nu cred ce e prea mult. da-o incolo de treaba… undeva, candva, o sa se intample asa ceva sau macar asemanator intr-o masura suficient de mare incat sa nu se strice pe parcurs.
    hugi si nu-ti uita visul asta!

  3. lamya777 spune:

    @alienuw: sunt tot ce am scris aici si mult mai mult…
    @melin: multumesc mult de incurajari! >:D<

  4. Radu spune:

    Ce descrii tu e foarte frumos. Problema e ca nu poate fi durabil. Sufletul si mintea umana se adapteaza destul de repede la orice, reducand intensitatea senzatiilor si sentimentelor. Sari o data cu parasuta si e cea mai tare senzatie din viata ta. Sari de 100 de ori si deja e rutina. Asta nu inseamna ca nu va mai fi placut – si nu inseamna ca nu trebuie sa cauti starea respectiva, merita chiar si pentru cateva zile. Insa nu te astepta sa dureze pentru totdeauna. Priveste despartirea cu seninatate, pentru ca fiecare despartire te aduce cu un pas mai aproape de EL. Care el nu exista cum il descrii tu, ci va fi doar o alta iubire care, spre deosebire de celelalte, se va transforma intr-o rutina de data aceasta placuta pentru amandoi, cu cateva elemente noi, din cand in cand.

  5. adelix spune:

    Exista mall-uri unde se vand asemenea feti-frumosi?:))

  6. zefir spune:

    ce iti doresti este ceva frumos si ,pot spune natural
    acel El va fi fericit sa te aiba alaturi cand te vei lasa…descoperita 😉
    iesi la lumina si zambeste !

  7. lamya777 spune:

    @Radu: sunt convins ca asa este, dar…asta imi doresc, acea stabilitate cu fericire molcoma, cu detalii frumoase din cand in cand.
    @Adelix: nu vreau un Fat-Frumos, dar nici nu cred ca se gaseste pe undeva, sincer!
    @Zefir: i am, i am smiling…acum astept…

  8. Paul spune:

    ai uitat sa mentionezi increderea…cineva in care sa ai incredere…aproape deplina

    uneori nu e nevoie decat sa inchizi ochii si sa astepti. nu trebuie sa cauti mereu, mai esti si gasit

  9. lamya777 spune:

    da, increderea era implicita, zic eu…eh, inca astept sa fiu gasita 😦

  10. zefir spune:

    keep on smiling, keep on walkig 😉
    viata e frumoasa

  11. manoland spune:

    sa nu renunti! niciodata! la nici unul din aceste lucruri! daca vei renunta la ele, vei face compromisuri; cu unele vei putea trai, cu alte compromisuri nu.

    nu vrei nimic anormal. nici nu vrei prea mult. de altfel, sa nu lasi pe nimeni sa spuna exact asta, ca ar fi anormal sau prea mult. daca tu asta vrei, asta e important.

    vei trece poate prin mai multe relatii, cautand ceea ce cauti. statistica spune ca nu vei gasi de prima data tot sau cel putin lucrurile de pe aceasta lista fara de care nu se poate. dar nu trebuie sa renunti si nici sa te multumesti cu putin.

    iti multumesc ca ai scris acest post.

  12. lamya777 spune:

    da, dar din pacate, deja simt ca am facut prea multe compromisuri si simt cum incet-incet, toti vor sa ma schimbe, toti vor sa ma amarasca, toti vor sa nu mai fiu asa vulcanica, sa nu mai cer/dau atata afectiune…sa ne vedem mai rar, sa pastrez misterul…nu mai pot…
    iar cu privire la cautat…o colega mi-a zis ca pentru a-mi gasi Fatul-Frumos trebuie sa sarut o groaza de broscoi… 😀 la inceput am ras, dar pe urma mi-am dat seama de tristetea adevarului…sper doar ca acei „broscoi” sa nu ma schimbe intr-atat incat „printul” meu sa nu ma recunoasca…

  13. manoland spune:

    da, asa e, pana la dumnezeu te mananca sfintii.

    ma gandeam acum ca, paradoxal, trebuie sa fii cinica pentru a fi fericita: trebuie sa ii „scanezi” atenta si obiectiva pe potentialii feti-frumosi, chiar cu cinism, desi e foarte greu.

    e foarte greu de facut fata presiunii grupului, mai ales cand vezi ca, aparent, cei de langa tine sunt fericiti in relatii ciudate, cand compromisuri ce par imposibil de facut duc la aceeasi, aparenta sau nu, fericire.

    in starea de spirit in care sunt, postul tau mi-a facut bine, chiar daca m-am simtit rau citind lucrurile pe care si prietena mea le-a vrut de la mine si pe care nu am stiut sa i le ofer explicit, desi nu imi erau impotriva a ceea ce simt si nici nu presupuneau mare efort. macar ca am inteles asta si tot cred ca e pozitiv.

  14. lamya777 spune:

    da, este extrem de pozitiv, ca sa ma exprim asa. poate ca asta ar trebui ea sa inteleaga, faptul ca tu ai inteles totul…chiar daca putin mai tarziu, se mai intampla…oricum, cred ca daca intelege asta, vede schimbarea la tine, totul va fi cum nu se poate mai bine 🙂

  15. manoland spune:

    stii, nu stiu daca mai am dreptul de a-i mai cere sa inteleaga. a inteles/acceptat multe in cei 2 ani; la fel, faptul ca nu faceam lucruri cu intentii rele nu cred ca mai conteaza prea mult.

    nu pot decat sa sper ca va dori sa mai incercam.

    iti recitesc postul, am flash-back-uri cu momente identice cu cele pe care le descrii si o iubesc mai mult pentru fiecare ocazie in care am putut trai acele momente alaturi de ea.

    asa ca si tie iti doresc sa gasesti pe cineva care sa iti ofere ce iti doresti. ca o gluma, poate ar trebui sa faci un casting, eventual cu ceva mai mici, sa il cresti cum vrei 🙂

  16. lamya777 spune:

    ma bucur ca ceea ce scriu eu aici mai provoaca si sentimente puternice, fie ele triste sau nu…pentru ca asta incerc sa fac, le scriu din suflet, pentru sufletele care vor sa le inteleaga…
    eh, este si mai greu cu astia mici, am incercat la un moment dat 😀 incep sa cred ca am nevoie de unul mai mare, dar sa fie un broscoi deja crescut 😀 =))

  17. manoland spune:

    da, si mai mare e o solutie, dar si astia vin cu bagajul aferent, plus tabieturi etc.

    de fapt, cred ca ai dreptate cu astia mici. tin minte cat de putine lucruri in comun am gasit cu cei mai mici ca mine cu 4-5 ani. notiunea de cool s-a alterat mult in cativa ani.

    cat despre sentimente… invat, chiar daca tardiv, ca e bine nu doar sa le ai, ci si sa le arati.

  18. mihaelaz spune:

    Foarte frumos postat… eu una am ramas fara cuvinte. E atat de ciudat faptul ca ceea ce scrii poate au simtit multe persoane, doar ca era atat de personal incat nimeni nu stia ceea ce simti. e atat de adevarat ceea ce spui… si ne dorim atat de multe incat pare ca e imposibil de realizat. Doar ca eu am avut multe din acele lucruri pe care ti le doresti tu, dar o minciuna (care a devenit una mare mare) a provocat un dezastru. Incerc sa vad daca ma pot reface, daca pot sa iert si sa uit in acelasi timp, daca pot sa ma intorc la el sau sa merg inainte. Am iubit (si poate iubesc si acum), dar inca nu-mi pot da seama ce vreau…. si am mai gresit pana acum, vreau ca decizia care o voi lua sa fie cea mai inteleapta!

    Iti doresc sa ai parte de ceea ce iti doresti, ca daca nu ai ce iti doresti tu, degeaba iti doresc altii ceva ce tu poate nu ai nevoie.

  19. lamya777 spune:

    da, stiu, transparenta este ceva ce ma caracterizeaza pana in maduva oaselor, si din pacate nu este prea bine 😦 in fine, cred ca oricine isi doreste asa ceva….
    eu zic sa te gandesti bine daca a fost minciuna…daca chiar le-ai avut ma indoiesc ca au fost minciuna, nu cred ca cineva poate minti asa de bine…
    iar in legatura cu iubirea, nu mai gandi, simte si daca intr-adevar simti iubire, treci peste toate si fii fericita!
    aceleasi urari de bine si pt tine! multumesc! 🙂

  20. mihaelaz spune:

    Hm… ai inteles gresit cu minciuna. e vorba ca am fost mintita din anumite puncte de vedere. Eu nu spun ca nu am fost iubita, doar ca mi s-a intamplat sa fiu mintita, si asta e lucrul pe care il urasc cel mai mult in viata. Si ce doare cel mai tare e ca, desi i-am spus de multe ori ca urasc sa fiu mintita, el a continuat… Si de ce nu am spus ceea ce aveam pe suflet? Doar pentru ca am incercat de atatea ori sa fac asta, si in loc sa aflu adevarul, ne afundam mult mai mult in minciuna… si sincer… am incetat sa mai insist. Am sperat ca poate imi va spune el, poate va recunoaste el ca a gresit ca mi-a ascuns anumite lucruri. Si nu a facut asta… abia acum vorbeste despre tot ce am vrut de atatea ori sa dicutam. Si ma doare sa vad ca acum poate vorbi. Acum cand mie imi pare a fi ceasul al 99-lea.

    In legatura cu ce simt… am impresia ca nu mai pot simti nimic… sau poate nu vreau sa mai simt nimic!

Lasă un răspuns

