3 gânduri despre „Leapsa cu ora

  1. anielle spune:

    eu sunt supi ca leapsa mea n-ai luat-o 😦

  2. […] hahahaha, uite ca vine si o leapsa oficiala, dupa cea alui Danutz pe care am onorat-o mai informal, doar in comentarii (sorry Danutz, promit ca data viitoare sunt mai participativa :)), asa, ziceam de o leapsa oficiala, de data asta de la Lamya. […]

  3. […] Ma intreaba Lamya care e ora mea preferata. Nu mi-am pus niciodata problema asta. Cred ca e 6:37. E ora la care e fixata alarma. Alarma trebuie sa sune de mai multe ori ca sa ma trezesc ca sa ajung la timp sau chiar mai devreme, deci de-aici 6. Si 37 pentru ca un numar prim. Si, nu, nu stiu de ce trebuia sa fie un numar impar.Plus ca imi place ideea de a fi treaza la 6:37, tocmai, pentru ca de nopti albe nu am parte atat de des pe cat mi-as dori uneori. […]

Lasă un răspuns

