Happy Colors, Feel Good, Feel Happy !

Happy rose

Tocmai ce am descoperit ceva absolut uimitor aici. Un concept a culorilor pline de viata, de energie si bucurie, un concept care vrea sa bucure ochiul si sufletul. Toate florile sunt atat de frumoase, dar astea parca sunt iesite din comun…

Vreau si eu o floare asa 😀

PS: Deja mi-am  umplut desktopul de iconite, poze din astea 😀

6 gânduri despre „Happy Colors, Feel Good, Feel Happy !

  1. scorpse spune:

    :))

    interesant..desi arata extrem de mult cu united colors of benetton 😀

    am vazut niste flori primite de cumnata-mea …proaspat „vopsite”……serios…..vopsite…..

  2. lamya777 spune:

    :)) stiu ca exista si din aia, primisem si eu unul vopsit in generala, era un trandafir albastru, dar mi-a placut oricum, doar era albastru 😀
    dar stiu ca japonezii sau chinezii fac astfel de experimente, iar astia chiar sunt pe bune 🙂 genetica asta! :))

  3. alienuw spune:

    Pacat ca nu se pot comanda si pentru Romania 😦 Doar alte tari au norocu asta , deja ma gandisem sa comand 1`ul 😦 … Oricum sunt foarte frumoase florile 🙂

  4. lamya777 spune:

    :)) ai vrut sa comanzi deja? eu nici macar nu m-am straduit sa incerc, banuiam sa nu se poate pt Romania 😦 dar, cui vroiai sa il dai? 😛

  5. alienuw spune:

    Ehhhh , nu se zice , nu se spune , dar se poate ghici 🙂 , macar am aflat cum se poate „face” la fel acei trandafiri 😛 , bine nu cu atatea culori 😛

  6. […] Want to read more? Full post is available at A vampire through life […]

Lasă un răspuns

