Lazy weekend :)

Oh, the weather outside is frightful
But the fire is so delightful
And since we’ve no place to go
Let it snow, let it snow, let it snow

lazy__by_nihilistka.jpg

Yeap, am lenevit, la fel precum aceasta pisica 😀 Am avut un weekend dragut, cu exceptia catorva momente de nervi. Poate ca am avut starea asta de lenevire si din cauza vremii de afara, dar  oricum, cu siguranta aveam nevoie de el.

Am uitat sa precizez pana acum, i love cats! 😀 Iar asta este chiar draguta 🙂

Starea de somnolenta si lene ma urmareste si acum si numai daca ma uit pe geam imi vine sa casc….Este vreme de stat in casa si facut copii…pardon, de dormit vroiam sa spun 😛

Asa cum vorbeam aseara cu un prieten special, despre melodia Let it snow a lui Sinatra…cam asta vroia si el sa spuna, dar a mascat-o putin ca sa nu sune prea pervers 😀

Va imaginati o cabana la munte cu un semineu in care sa palpaie flacara jucausa, camera sa nu fie luminata decat de cateva lumanari, afara sa se auda crivatul cum urla si cum viscoleste zapada, iar voi doi sa fiti acolo, la caldura, unul in bratele celuilalt, band vin… divin, ce pot spune 🙂

Cat de happy sunt acum, vad zapada pentru prima oara in anul asta, a inceput sa ninga acum 10min super frumos, pacat ca bate vantul  si nu este prea linistita caderea fulgilor….dar este superb sa vad de la geamul meu cum se depune peste tot, acopera Bucurestiul murdar, pe strazi, pe cladiri, pe copacii aproape desfrunziti… superb… mi-am pus o dorinta, sper sa se indeplineasca! 😀

Nu-mi mai amintesc ultima ninsoare asa , in afara de cea de Revelion de la munte de anul trecut, dar nu se pune ca eram la munte, era normal sa ninga 🙂

Imi este dor sa ma bat cu zapada, asa cum discutam si aseara, imi amintesc cum ieseam afara in copilarie, ma bateam cu zapada, ajungeam fleasca pe dinafara din cauza zapezii si pe dinauntru hainelor din cauza transpiratiei…intram in casa, ma schimbam si ieseam iar pentru ca seara sa cad franta in pat. Super! Mi-e dor de acele vremuri, dar sper ca anul asta sa reusesc o bataie cu zapada 🙂 Materia prima sa fie ! Adica zapada! 😀

Ce bine ca s-a uscat putin dupa ploaia de ieri si acum se poate depune zapada 🙂

Revenind la weekend-ul meu lenes, pot spune ca m-am relaxat putin, ceea ce este excelent, iar lunga discutie online de aseara a fost benefica, mi-am amintit de diverse chestii din liceu, amintiri dragute, sweet, majore in viata mea… multumesc interlocutorului pt ca a „ascultat” la mine 🙂

eh, totul a fost ok, mi-am incarcat bateriile oarecum, chiar daca aseara m-am culcat la ora 1 🙂 Acum revin la agitatia saptamanii, facultate, servici, teme, teste, facultate, servici, etc…

Se simte mirosul Sarbatorilor in aer… cine este Mos Craciun anul asta?

14 gânduri despre „Lazy weekend :)

  1. adelix spune:

    Ufff,si eu am chef de leneveala.De fapt asta fac,ma uit la serialul meu preferat si umblu pe net.Nu stiu de ce dar nu ma incumet sa pun mana pe romanul de pe noptiera.

    Sunt bolnavioara si trebuie sa stau in casa. 😦

    Uff da,zapada.Abia astept si eu luna decembrie si bomboanele de pom.

  2. lamya777 spune:

    eh, lasa ca totusi o duci bine. eu trebuie sa ma trezesc mereu de dimineata sa vin la servici, sa mai alerg si pe la facultate si apoi sa revin in camera mea de camin 😦 as prefera ca tine :((

  3. melin spune:

    m-ai nimerit cu pisica. adorabila!

  4. celalalt spune:

    Din ceea ce am citit printre randuri, mi-am dat seama de trei chestii: iti plac pisicile, zapada si visele. Sau orice combinatie intre cele trei:)

  5. lamya777 spune:

    @Melin: da, este absolut adorabila, si mie mi-a placut mult
    @Celalalt: mai ales visele, iar pe locul doi zapada…dar imi plac multe chestii 🙂

  6. manoland spune:

    buna si leneveala… buna si zapada, mai acopera cenusiul, imperfectiunile si parca renasc sperantele de mai bine, de un nou inceput..

    bune si pisicile… de toate felurile 🙂

    greu cu intoarcerea in cotidian, in rutina…

  7. „…avea nevoie de el” poate te refereai la weekend, dar dupa toata pledoaria, weekendu oricum era, dar un alt „el” nu 🙂

  8. lamya777 spune:

    @Cristescu Bogdan: detaliile de genul celor pe care le critici tu nu se spun online, imi pare rau 😀

  9. manoland spune:

    „detaliile de genul celor pe care le critici tu nu se spun online, imi pare rau”

    interesant punct de plecare: unde crezi ca ar trebui sa se opreasca o marturisire pe un blog ca al tau?

  10. lamya777 spune:

    marturisirile se opresc acolo unde incep sa sufere alte persoane in afara de mine…adica, prin ceea ce spun aici nu intentionez sa ranesc pe nimeni. daca este ceva din mine care ar putea sa raneasca pe cineva drag mie sau apropiat, ma abtin. acum ai inteles?
    da, sunt o persoana foarte deschisa, in viata de zi cu zi si cea online, dar…incerc sa nu ranesc pe cineva, mai ales cand stiu ca se poate evita acest lucru…nu fac chestii de genul asta intentionat. sper ca te-am lamurit 🙂

  11. manoland spune:

    ce fel de marturisiri ar putea rani alte persoane? evident, scot din calcul jignirile, ironiile ieftine si apropourile idioate. sa le dai numele e prea mult, sa vorbesti despre anumite amintiri, sa le dai poza, sa aduci aminte de momente cand ei te-au ranit?

  12. lamya777 spune:

    sa dau poza cred si sa acuz intr-un mod incorect…uneori se mai intampla asa, oamenii mai fac asta la nervi sau suferinta…incerc sa fiu cat de obiectiva pot cu subiectivismul meu…daca are vreun sens…

  13. Sky-Hunter spune:

    Matza asta este criminala … sunt terminat … doamne ce frumoasa e … probabil cum esti si tu cand lenevesti

  14. lamya777 spune:

    =)) da, tuturor li se pare la fel de criminala, mie imi vine sa o trezesc, doar ca este o poza 😦 oricum, multumesc de comentariu si de compliment 😉

Lasă un răspuns

