Despre sprijin…

„I won’t cross these streets until you hold my hand”

hold_me_by_mini_pretzel.jpg

Tocmai ce am citit postul unui prieten…inca unul care m-a impresionat tocmai prin simplitatea lucrurilor spuse, dar prin maniera de a le spune, prin claritatea lor. Apreciez oamenii care spun ceea ce au de spus fara a se gandi ca par intr-un fel sau altul, imi plac oamenii care spun adevarul, care recunosc unde si cand gresesc, care sunt deschisi catre ceilalti…

Va recomand sa cititi gandurile lui cu privire la ceea ce ar trebui sa contina/insemne o relatie. Tot ceea ce a scris pana acum este foarte adevarat si chiar ma bucur ca sunt persoane pe lumea asta care mai au asa ceva, care simt asa, care traiesc asa. Le doresc numai bine in continuare…amandurora, impreuna…

Revenind la ideea lui…de ce unii sunt atat de reci, sa spunem, incat nu sunt in stare de asemenea gesturi.? Mai mult, sunt unii care nici macar nu conccep asa ceva. Pai si atunci, cum puteti trai? Singuri?! Nu este lumea destul de singura? Mai vreti sa fiti si voi singuri pe lume… Eu nu pot trai asa, vreau ca fiecare cuvintel din cele scrise acolo sa mi se intample si mie…au fost odata, mai demult putin, insa…le-am pierdut, le vreau inapoi…

Stiu ca nu intelegeau, nu simteau ceea ce simteam eu, dar vedeau ca ma doare, vedeau ca am ceva pe inima, ca ma framanta ceva… si da, era de ajuns o imbratisare, era de ajuns pt a-mi face ziua buna… nu trebuie cuvinte, nu trebuie cadouri, nu este nimic atat de dificil, doar un zambet, o imbratisare si un sarut… daca mai simt si caldura LUI atunci cand adorm, il simt cum ma tine in brate, cum ma cuibaresc tot mai aproape de el…deja este prea mult…deja totul este perfect pt mine…

Am avut si am momente grele la servici, facultate, in general, in tot ceea ce fac…de cele mai multe ori nu a fost nimeni acolo, dar cand era, era atat de bine… Da, imi place sa ma descurc de una singura, de cele mai multe ori chiar asa se intampla, dar asta nu inseamna ca ar fi mult mai usor pt mine daca ar exista cineva in lumea asta si „pt mine”… cineva care doar sa taca si sa ma tina in brate, nici macar nu trebuie sa se priceapa la cuvinte…

„De cate ori ma duc si o imbartisez asha din senin, imi zambeste, se simte bine. Imi da si ie un sentiment frumos. „ (by Scorpse)

Scorpse cred ca ar trebui sa predea niste lectii cu privire la aceste lucruri. Din pacate astfel de lucruri nu se invata…chiar nu inteleg de ce, dar nu se invata, ori le ai, ori nu…. si de cele mai multe ori (cel putin din ce am observat in ultima vreme) este a doua varianta. Fetele nu mai viseaza la printi pe cai albi, ci la manelisti cu bani si in mertzane, baietii nu mai viseaza la o fetita cu fata de copil, la cineva care sa se cuibareasca in inima lor, ci la o „tipa versata” care sa fie buna in pat, dar si proasta in rest cat sa o poata controla ei… ce lume…

Unde sunt toate lucrurile frumoase? Toate momentele in care stateam in masina si ne uitam impreuna la stele, cele in care priveam luna de pe terasa caminului meu, cele in care urcam in lift, tu inchideai usile, iar eu apasam pe nr etajului si apoi imi dadeai un sarut?! Unde sunt?…

Prea multe lucruri au disparut, nu mai simt dorul de o anumita persoana de mult timp, ci simt dorul de anumite stari pe care le aveam atunci, anumite detalii care ma faceau fericita atat de mult…

Prea multe lipsesc…

Un gând despre „Despre sprijin…

  1. Relatii (ep 3.) : Sprijin la nevoie.

    Catre libertati personale.
    Cine nu are nevoie din cand in cand deo bataie pe umar, sau o incurajare sau o imbratisare din partea partenerului ?
    Adica stii ca te iubeste si ar face orice pentru tine, dar uneori ai o pasa proasta, sau nu ti-a iesit ceva,…

Lasă un răspuns

