Dorinte&Vise

Christmas 

Am de onorat vreo 3 lepse, acum voi onora 2 pt ca pentru a 3a inca nu am inspiratia necesara 🙂

  • Prima este cea de la Adelix … dorintele mele pentru pestisorul de aur…

1. Imi doresc sa dau timpul inapoi cativa ani, mai multi…vreo 8-9 mai precis, sa impiedic un accident, iar mama sa fie sanatoasa acum.

2. Imi doresc sa mai simt o data bucuria zilelor din copilarie, cand il ajutam pe bunicul meu sa ude trandafirii, iar acestia erau atat de catifelati si parfumati.

3. Imi doresc sa fie cineva langa mine care sa simta dorintele mele cu adevarat…

  • A doua se refera la Craciun, ca tot se apropie 🙂 , am primit-o de la Andrei dar trebuie sa recunosc ca m-a bagat in ceata totala…chiar nu stiu ce vreau de Craciun.

Adica, ceva imaterial stiu, vreau chiar prea multe, dar… material, nu imi dau seama. Si cum dorintele materiale sunt cel mai usor de indeplinit… acum am o dilema.

Pana la urma pot spune ca imi doresc un iPod de 80 GB  (negru) sau un Nokia 7900 Prism 😀 (dar cred ca prefer prima varianta)

So…care este Mos Craciun? 😀

LATER EDIT: Uitasem sa o dau mai departe:) So, leapsa se duce la Manoland si Dumy. Succes! (puteti alege una dintre ele sau le puteti continua pe amandoua)

3 gânduri despre „Dorinte&Vise

  1. […] Imi da lamya777 de lucru. Ce-mi doresc de […]

  2. dumy84 spune:

    Multumesc Lamya. Am notat si voi onora cele doua provocari cat de curand 😉

  3. Melina spune:

    done. finally. scuze pentru intarziere.
    ai una in schimb. 😉

Lasă un răspuns

