Intrebari lepsuite

Leapsa primita de la StropDeSoare 🙂  

1) Numeste o persoană cunoscută care împărtăseste aceeasi zi de nastere cu tine:

Hmm…stiu o persoana, insa este mult prea antipatica… adica, un fost coleg de liceu, de generatie cu mine. Insa nici  nu merita mentionat 😀 in rest, nu mai stiu pe nimeni.

PS: este 3 mai 1986 😀

2) Ce ti-ai dori să schimbi la tine?
Fizic nu mi-as dori sa schimb nimic. As dori sa schimb putin modul de a privi viata si sa incep sa vad clar ca nu toti sunt buni si nu toti vor binele, iar ca omul este egoist in esenta lui… as vrea sa devin eu mai egoista…

3) Ce-ti place la tine?
Pai fizic imi plac ochii, iar psihic faptul ca de cele mai multe ori reusesc sa fac haz de necaz si sa vad partea plina a paharului. A, era sa uit, imi place ca am energie multa, ca sunt „atomica”, asa cum imi spun prietenii 🙂

4) Dacă ar fi cu putintă să ti se îndeplinească un vis care ar fi acela?
Sa dau timpul putin inapoi sau putin inainte…

5) Care a fost cel mai nebunesc lucru făcut de tine vreodată?

Hmm…aici este relativa treaba… cred ca a fost sa plec pe munte (cota 2000) singura, de nebuna, cu o punga de chipsuri in rucsac, dar totul a iesit excelent pana la urma 😀

6) Dacă te-ai putea întoarce în timp ce ai schimba?
As opri accidentul mamei mele.

7) Persoana pe care ti-ai dori să o întâlnesti

 Aici chiar nu am nicio idee… Poate pe Robbie Williams 😀

8 ) Dacă ar fi posibil ce personaj/ personaje ti-ai dori să prindă viată?

Lestat…vampirul din Cronicile Vampirilor de Anne Rice…sau Louis… 😉

9) Care e personajul care se aseamană cel mai mult cu tine?

Chiar daca povestea este mult prea trista… tipa din If Only, Jennifer Love Hewitt se aseamana cu mine. Personajul interpretat de ea este la fel de energic si pasional ca si mine. 🙂

Leapsa merge mai departe la Alien si Sky-Hunter. Have fun! 🙂

3 gânduri despre „Intrebari lepsuite

  1. Aura spune:

    Multumesc draga mea, La multi ani!! chiar daca mai e ceva timp pana la ziua ta, si in incheiere iti doresc sa te distrezi la Timisoara 🙂 – ah, si bucura-te de cartile de la Gaudeamus >:D<

  2. Sky-Hunter spune:

    1) Numeste o persoană cunoscută care împărtăseste aceeasi zi de nastere cu tine: Adrian Paunescu

    2) Ce ti-ai dori să schimbi la tine? partea altrusita – inspre + nu invers.

    3) Ce-ti place la tine? coordonarea degetelor

    4) Dacă ar fi cu putintă să ti se îndeplinească un vis care ar fi acela? sa pot sa zbor (un mic vis ce-i drept)

    6) Dacă te-ai putea întoarce în timp ce ai schimba? Holocaustul.

    5) Care a fost cel mai nebunesc lucru făcut de tine vreodată? am plecat singur in Europa, cu sapca in cap si un rucsac bine pregatit – m-am intors dupa 3 luni

    7) Persoana pe care ti-ai dori să o întâlnesti: era Petre Tutea (insa acum a murit)

    8 ) Dacă ar fi posibil ce personaj/ personaje ti-ai dori să prindă viată? Maestru Yoda (Star Wars)

    9) Care e personajul care se aseamană cel mai mult cu tine?
    Peter Petrelli (Heroes) – cam din toate punctele de vedere.

  3. lamya777 spune:

    Multumesc Sky-Hunter 🙂
    Foarte tare faza cu excursia de nebun prin Europa…as vrea si eu asa ceva 😦 dar, cine stie! 🙂

Lasă un răspuns

