The big idea

Leapsa am primit-o de la Melina si chiar mi s-a parut draguta, so…aici gasiti raspunsurile:

BEST:

Male friend: Radu, Denis, Cosmin
Female friend: Rodica, Bianca
Vacation:Vacanta dupa BAC si Admitere 🙂
Age: 19
Memory: majoratul meu nesarbatorit, dar foarte special, multumesc tuturor!

WORST:

Time of day: 3 PM
Day of the week: luni
Food: mancare de prune uscate
Memory: ”te iubesc, dar nu pot fi cu tine”

LAST:

Person you saw: Colegii de birou
Person you talked on the phone: Secretara de la Consiliul Local Afumati 😀
Hugged: hmm…don`t wanna remember, astept urmatorul hug
Text messaged:Radu
Ymsg: Radu

YESTERDAY:

What did you do: am invatat, am avut examen, prin carrefour si apoi am lucrat pt facultate la camin
Who were you with: nobody
Bad/Good day: overall…i guess good
Lose something: a heavy book of ACCA, am terminat relatia cu ea 😀
Fall out with someone: maybe because of a picture 😉

TOMORROW:

Is: miercuri
Got any plans: lucrez la licenta, invat, servici si prezint un proiect la facultate

Getting lucky: nush
Dislikes about tomorrow: trebuie sa prezint un cacat de proiect care este o aberatie totala
Do you have work: proiect, licenta, servici

FAVORITES:

Number: 7
Song: multe…dar sa zicem Red Hot Chilli Peppers – Snow
Colour: albastru
Season: iarna
State: sa zicem munte 😛

CURRENTLY:

With someone: nope
Missing someone: yes
Mood: waiting mood&mode
Wanting: an airplane… 😉

Leapsa merge mai departe la ExModus, Alien si Andrei. Have fun! 🙂

6 gânduri despre „The big idea

  1. adelix spune:

    Ce mijto, iti dadusem si eu leapsa asta! :)))

  2. lamya777 spune:

    :)) scuze, nu mi-am dat seama, aseara pe la 12 si ceva noaptea imi zicea Melina pe mess ca am primit leapsa de la ea. Sorry 🙂 >:D<

  3. BearScorpio spune:

    În definitiv ai răspuns la ambele 😛

  4. anaayana spune:

    Interesant. Cine a facut-o?

  5. lamya777 spune:

    mai nush, dar o vrei si tu? 😀

Lasă un răspuns

