Mi-e dor sa … SIMT!

Un post inspirat de un prieten

79c3e271e5617b92.jpg

Mi-e dor sa SIMT, asta este adevarul… mi-e dor de o dimineata lenesa de weekend, mi-e dor de o seara racoroasa de vara… mi-e dor sa fiu luata in brate, mi-e dor sa ma sufoce cineva cu o imbratisare… mi-e dor sa simt ca vreau sa strang in brate pe cineva, ma racesc… simt cum mor pe dinauntru…simt ca am murit putin, simt ca mor putin in fiecare secunda… sa vina cineva sa ma salveze…

Vreau sa simt cum adorm langa cineva, vreau sa lenevesc langa cineva, vreau sa ma cuibaresc langa cineva… nu, nu imi este dor de nimeni anume, imi este dor poate doar de mine… imi este dor de sentimentul iubirii, imi este dor sa simt, nu imi este dor de nimeni anume, ci doar de un „cineva” neprecizat… necunoscut, dar mult prea dorit…

Sunt legata de maini, poate chiar si de picioare, nu mai am timpul necesar pentru a cunoaste oameni noi, nu mai am timp prea mult sa ies in oras… ma invart in cerc si vreau sa ies de aici! Trebuie sa ies, cred ca deja l-am rupt, momentul in care voi iesi DEFINITIV din cerc este aproape, mult prea aproape, incat mi-e teama…

Acum simt dor, insa nu mai vreau sa simt asta, vreau sa simt iubire, caldura, imbratisare si nu….singuratate.

Oare ne putem alege sentimentele sau sunt si ele supuse asa-zisului destin? Alegerile noastre chiar sunt supuse unei forte supreme?! Chiar nici sentimentele nu le putem alege? Asta este evident ca nu imi pot alege, dar totusi…nu cred ca o face nici vreo forta suprema… si atunci?! Cum se face ca unii oameni sufera de singuratate, iar altii nu stiu cum sa fie mai singuri, nu suporta lumea din jurul lor? Eu vreau cat mai multi prieteni (si le multumesc astfel celor care sunt langa mine), vreau cat mai multi „soulmate”, asa cum imi place mie sa ii „alint”…

Este un amalgam de ganduri, dorinte in mine, simt cum sunt pe punctul de a exploda, simt cum am nevoie de cineva care sa ma tina in brate pentru a nu tipa… pentru a nu plange…

Come… whoever, wherever you are…

11 gânduri despre „Mi-e dor sa … SIMT!

  1. Melina spune:

    I so know the feeling. am ajuns sa ies afara neimbracata cum trebuie doar ca sa simt ceva. e si frigul ceva? sau nu.
    nu stiu, chiar nu stiu… incerc sa-mi spun ca totul se intampla cu un motiv si la momentul la care trebuie. recunosc… nici eu nu ma mai cred.

  2. anaayana spune:

    Eu de exemplu trec de la faze dintr-astea la cele in care nu vreau pe nimeni lângă mine. Ciudat!

  3. imi place ceea ce scrii
    sarbatori fericite!

  4. alienuw spune:

    Oricarui e ii e dor de a simti cate ceva drag, in acest caz iubirea, acel ceva care te face sa nu te mai simti singura, e ceva frumos, cel mai frumos lucru cu putintza, insa … se mai intampla, nu putem primi, nu acuma ! Dar totul va fi bine, crede`ma :*

  5. adelix spune:

    @anaayana–> aceeasi chestie patesc si eu. 😉

  6. kosmin spune:

    Solutia simpla ar fi gasirea iubirii vietii.

  7. Lucky spune:

    am devenit destul de disperat cred, sau vreau sa ma conving ca mai exista ppl care au nevoie de asa ceva, sau ca e normal sa simti
    …mi-a placut si m-a atins in mare parte ca un ecou la ce simt

  8. lamya777 spune:

    este normal sa simti… oamenii au nevoie sa simta…

  9. Marina spune:

    Cuvinte frumoase….sentimente impartasite…
    Love your blog 🙂

  10. Claudiu spune:

    Multumesc, ma simteam atat de singur in depresia-mi post despartire. Acum stiu ca nu sunt singur. Chiar daca acest comentariu vine la 2 ani dupa blog, si atunci eram totusi fericit.

  11. lamya777 spune:

    @Marina: Multumesc mult de aprecieri 🙂

    @Claudiu: Nu trebuie sa multumesti pentru nimic, tot ceea ce scriu eu aici vine din inima in dorinta de a impartasi cu cineva, cu oricine, ceea ce simt. Numai fericire iti doresc!

Lasă un răspuns

