What men want

What men want

Ce vor barbatii…Hmmm, voi chiar credeti ca noi, femeile, nu intelegem, nu stim, nu vedem?! Well, guess what! We do KNOW! Da, stim, cel putin eu pot spune ca stiu ce vor barbatii sau ce vrea acela care este langa mine….

Insa de aici pana la a fi si de acord cu modelul sau de relatie, este cale mai lunga… Sunt de parere ca fiecare dintre cei doi parteneri ar trebui sa modifice cate ceva din perceptiile sale pentru a se intalni undeva la „mijloc”, adica… pentru a se apropia de compatibilitate. Asta in cazul in care cei doi se iubesc, atunci cand este un oarecare sentiment la mijloc. Sentimentele pot exista si fara compatibilitate efectiva, asta am inteles, insa pot disparea din cauza asta… Se poate coexista pana la un punct intr-o stare de incompatibilitate. Pana atunci cand balanta se inclina mai mult spre egoism decat spre sacrificiu, deseori este mai bun un pic de egoism.

Viziunea majoritatii barbatilor asupra relatiilor si asupra femeilor este complet gresita. Nu este ca nu intelegem mah fratilor, ci pur si simplu, ceea ce vreti voi, in mare parte, duce la plictiseala/monotonie sau pur si simplu raceala. Am intalnit atatea cazuri cu „nu imi plac apelurile”, „nu as putea face asa ceva vreodata”, „nu sunt spontan”, etc… Well, spuneti ca femeile sunt plictisitoare, ia gaditi-va, cate femei ati plictisit voi pana acum?

Personal, am stiut aproape de la inceputul „istoriei relatiilor” ce vrea cel de langa mine, la inceput a fost mai greu sa accept, apoi am incercat sa schimb, acum am renuntat… Adica, chiar daca imi este aiurea, chiar daca vreau altceva, il las pe respectivul sa „conduca” relatia, ma „adaptez” nevoilor sale (cu cerintele minime pe care le am si eu) pana cand, cu speranta in fortele divine, isi va da seama cat greseste. Si care este end-ul mai putin fericit de obicei? Well, respectivul sufera pt ca a fost fraier cand trebuia sa inteleaga mai bine despre ce este vorba, cand isi da seama ce fraier imens a putut fi.

Care este sfarsitul cel mai nefericit? Sufar si eu… iar asta ma oftica cel mai tare, deci…una dintre deciziile luate tot de curand a fost sa nu mai sufar niciodata, sa refuz a ma increde, a simti ceva pentru persoane pe care le simt „instabile” daca pot spune asa…

Mi-am dat seama in ultima vreme ca cel mai bine este sa iti fie tie bine. Nu zic sa fii complet indiferent la problemele celor din jur, insa trebuie sa ai intai grija de persoana proprie. Inainte nu pricepeam chestia asta si incercam sa ajut cat pot pe cel de langa mine…acum, cred ca este mai bine sa il las sa se dea singur cu capul de pragul de sus ca sa il vada pe cel de jos, vorba aceea.

In concluzie baietilor/barbatilor, sa stiti ca femeile stiu ce vor, nu vor plictiseala, chestie pe care o propuneti voi 😛 Iar daca vi se pare ca nu o intelegeti pe cea de langa voi, straduiti-va putin mai mult, cu siguranta este ceva BIG la mijloc, dar daca vi se da mura-n gura nu veti invata nimic niciodata… THAT`S IT!

13 gânduri despre „What men want

  1. Paul spune:

    femeile CRED ca stiu ce vor, de fapt majoritatea nu prea au idee

  2. Scorpse spune:

    si de ce ai crede ca barbatii ofera plictiseala ?
    eu m-ma plictisit de nu stiu cate ori de gagici (nu erau inca femei in toata regula).

    iar in ziua de azi si barbatii stiu ce vor femeile. asha ca pana ei nu ajung la o varsta sa stranga suficienti bani (adik ce vor femeile), ii cam doare undeva. 😀

    evidnet nu este o generalizare.

  3. Monica spune:

    Băieţii ăştia…
    Totuşi puţin ajutor nu strică pentru a-i face să înţeleagă ce şi cum vrei.

  4. BearScorpio spune:

    Eu unul nu pot spune că înțeleg pe deplin femeile. Asta nu înseamnă că nu mă străduiesc cât de cât. Vorba lui Scorpse, de ce crezi că noi oferim plictiseală ? Până la urmă trebuie să fie o balanță în echilibru exact așa cum ai spus și tu. Mai lasă unul un pic, mai lasă și celălalt … dacă există ceva între ei.

  5. anaayana spune:

    Cred ca lamya s-a referit la faptul ca stim ce vrea cel de langa noi. Nu este greu de vazut, la fel si invers, numai ca ne dam interesul sau nu.

  6. scorpse spune:

    fata de barbati (care in general sunt niste copii, si vor sa se joace), femeile sunt muklt mai serioase in vrut.

  7. adebalerini spune:

    Unii baieti sunt atat de plcitisitori incat prefer sa ma uit toata ziua la stiri decat sa-i ascult. :))

    Altii sunt amuzanti. Asa cred ca se intampla si cu femeile, fiecare cu personalitatea lui.

  8. lamya777 spune:

    @Paul: vorbesc din proprie experienta, eu stiu 😀 sau cel putin, am invatat 😛
    @Scorpse: faza cu banii mi se pare aiurea, eu vorbeam de femei in adevaratul sens al cuvantului, nu de curve. eu imi strang proprii bani, tocmai d-aia! 🙂
    @Monica: nu am zis ca nu ii ajut, insa…sincer, unii chiar nu vor sa priceapa
    @BearScorpio: exact! insa sa nu se dea mai mult dintr-o parte decat din cealalta
    @Anaayana: EXACT!
    @Scorpse: ma bucur ca ai revenit 🙂
    @Adebalerini: oarecum 🙂

  9. Diana spune:

    Eu nu cred ca e vorba ca unii nu vor sa priceapa, ca nu ii intereseaza, etc, oricare ar fi cei doi, barbat sau femeie, fata sau baiat. Eu cred ca pur si simplu nu se poate generaliza: barbatii vor aia si femeile vor aia, iar daca eu am intalnit acum pe cineva sau sunt cu cineva care vrea altceva decat mine nu inseamna ca ceea ce vreau e corect sau bine si ce vrea el nu e si ca lui ar trebui sa ii pese mai mult sa afle ce vreau eu si sa se mai si schimbe. Poate ca stie foarte bine, dar avand in vedere ca nu coincide cu ce vreau eu, se face ca nu stie si nici nu il intereseaza sa fac acel compromis pana la calea de mijloc, de care vorbesti tu. Iar in astfel de situatii eu cred ca nimeni nu trebuie sa plictiseasca pe nimeni, si ca din acel moment fiecare dintre cei doi ar trebui sa traga concluzia inteleapta si sa isi caute fiecare persoana care stie ce vrea si vrea exact acelasi lucru cu el/ea. One man’s/woman’s trash can be other man’s/woman’s treasure.

  10. Diana spune:

    Erata!
    ora tarzie isi spune cuvantul:
    „Poate ca stie foarte bine, dar avand in vedere ca nu coincide cu ce vrea el, se face ca nu stie si nici nu il intereseaza sa faca acel compromis pana la calea de mijloc,…”

  11. scorpse spune:

    ideile suntr aceleasi.
    primul rezulta din al-2lea comment. Ele snt mult mai sigure despre ceea ce vor, mai ales in contextul societatii. Daca aia implica bani, atunci asta e.

    utopic vorbind, femeile sunt mai practice cu viata, barbatii cu jucariile.

  12. lamya777 spune:

    @Scorpse: sa zicem ca ai dreptate 😛
    @ EVERYONE ELSE: NU SUPORT ATACURILE PERSONALE. NU ATAC PE NIMENI, DECI NU ACCEPT SA FIU ATACATA…CRED CA VOI INSTITUI SI REGULI PENTRU COMENTARII, VAD CA NICI MODERAREA NU ESTE DE AJUNS.
    MA INDOIESC CA REGULILE VOR AJUTA, INSA EU INCERC 😀

  13. alex spune:

    lansez o intrebare..
    LA CE ESTE BUN UN BARBAT?

Lasă un răspuns

