Cartea cea mai apropiata

Leapsa primita de la Melina:

1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseste a 5-a propozitie/frază.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.

Cartea cea mai apropiata este: Jose Ortega y Gasset – Studii despre iubire, a doua lectura.

„Captura feminitatii, in ultima analiza, nu e posedata daca nu e castigata. Prada devine rasplata. Si pentru a o dobandi, trebuie sa te faci vrednic de ea, sa te adecvezi idealului masculin care dormiteaza in femeie. Prin acest curios mecanism rolurile se inverseaza: agresorul cade prizonier.”

Observatie: jur ca astea sunt propozitiile, doar s-au nimerit foarte bine! 😀

Leapsa merge mai departe la: Adelix, Paul si Dumy. Have fun!

7 gânduri despre „Cartea cea mai apropiata

  1. Melina spune:

    ce ti-e si cu jocurile hazardului 😛 😉

  2. RudofHess spune:

    Sa-mi bag piciorul…uite ce am citit eu…
    ” Venitul impozabil ce se realizeaza intr-o fractiune de an sau in perioade diferite ce reprezinta fractiuni ale aceluiasi an se considera venit anual impozabil.
    In cazul decesului contribuabilului, perioada impozabila este inferioara anului calendaristic, cuprinzand numarul de luni din anul calendaristic pana la data decesului..”
    ..mi-a fost de ajuns..:)

  3. RudofHess spune:

    apropo…cartea se numeste Codul fiscal comparat (cod + norme) – Nicolae Mandoiu

  4. lamya777 spune:

    =)) Stiam, mi-am dat seama… lucrez in domeniu, adica sunt in audit fiscal, deci… Codul Fiscal este Biblia mea 😛 cu toate astea, nu o tin chiar asa aproape de mine 😀

  5. Cine spune:

    Pe vremea cand aveam blog si mai si scriam pe el, a ajuns si la mine leapsa asta. Si culmea e ca am scris acelasi pasaj. Oare cum de atata coincidenta? (cand o sa-mi activez blogul o sa-ti dau un link)

Lasă un răspuns

