La vida es un carnaval

black_sea_by_deepsilentt.jpg

Ay, no ha que llorar, que la vida es un carnaval,
es mas bello vivir cantando.
Oh, oh, oh, Ay, no hay que llorar,
que la vida es un carnaval
y las penas se van cantando.

(Celia Cruz – Vida es un carnaval)

Pe versurile acestei melodii imi amintesc ca ieseam azi-noapte din Bucuresti…genial…

Care sunt sansele ca intr-o zi plictisitoare de duminica sa iti doresti sa pleci la mare, iar seara sa te trezesti cu o fereastra de messenger in care ti se spune sa mergi la mare?! Este o sansa la un milion, la un miliard? Da, ieri imi doream enorm de mult sa ajung la mare, sa iau cateva scoici, sa simt ca respir aerul marin… Iar azi-noapte, pe la 3 eram acolo, eu cu inca 7 persoane, doua masini, aproape 3 ore pe drum… am ajuns cu masinile pe plaja, la marginea apei, am facut poze, am inghetat jucandu-ne cu apa si am filmat (poze si filmulete in postul urmator, sa fac rost de ele ;))

Nu, nu mai cred ca exista coincidente, asta a fost mult peste limita unei coincidente… cred ca ii voi spune telepatie 😀

Nu stiu cum sa explic mai bine sentimentul pe care il am… senzatia usoara de somnolenta imi da ideea ca a fost doar un vis, ca nu am fost la mare… ma simt toropita si ganduri imi zboara, daca nu vad repede pozele alea o sa cred ca am visat… un vis dulce…

AM FOST! Am simtit apa rece, aerul sarat, am auzit valurile… am vazut si pescarusi, am adunat si scoici… pacat ca nu a fost luna plina 😦 era chiar innorat…

Mi se pare geniala senzatia, sa pleci in miez de noapte, exact unde iti doreai mai devreme cu cateva ore, sa ti se transforme complet weekendul intr-unul foarte exciting! Abia astept sa imi iau masina…sa pot pleca unde vreau eu, cand vreau eu.

Mai mult de 10 persoane mi-au zis ca sunt nebuna dupa care mi-au zis sa ma distrez… a fost intr-adevar genial, o gura de aer curat de care aveam nevoie urgenta. Nici nu stiu cui ar trebui sa ii multumesc, pe cine ar trebui sa rog sa se intample mai des chestii de genul asta care sa ma faca sa simt ca TRAIESC…

D-asta am nevoie acum, sa simt ca traiesc….

Nu am dormit de multe ore… sunt singura prin camera…. liniste…. doar Robbie Williams canta al sau Feel… cred ca voi continua sa visez visul meu cu marea…

11 gânduri despre „La vida es un carnaval

  1. Nu a fost vis!

    Am fost prezent si iti spun ca a fost foarte real. Am marturie pozele si filmuletul care incepe cu o replica prea tare – Cristi era pe malul apei si deodata se aude : „Cristi… te mananca in fund mah?”

    Daca tu ai visat, atunci eu ce sa mai zic ca dupa ce am zis ca sunteti nebuni si nu am crezut ca veti veni, ma trezesc cu voi la ora 2 dimineatza ca veniti sa ma luati, dam o fuga pe plaja, luam un cheeseburger care a durat o vesnicie sa-l faca apoi fuga inapoi in Bucuresti.

    Merita repetata experienta. Schimbam doar locatia 😛

  2. anaayana spune:

    Data viitoare să mă anunţaţi şi pe mine, şi eu vreau la mare de ceva timp!

  3. Paul spune:

    ia uite si eu am intrebat-o dak mai stie vreo persoana….si silvia….nu…k nu mai stie

  4. lamya777 spune:

    @Paul: nu, nu stiam, blondule 😛 eu de unde sa stiu ca vrea Ana? nu o cunosc prea bine :”> inca 🙂
    @Ana: cu siguranta! 😀
    @Dracushor: da, dragut rau filmuletul 😀

  5. adebalerini spune:

    De ce nu m-ai luat cu tine?>:P

  6. petacchi spune:

    daaa, e frumos la mare……..nostalgie pana la vara
    norocoaso

  7. lamya777 spune:

    @Adelix: vrei sa ma omoare Paul?! :-S de unde era sa stiu ca voi vreti? 😦
    @Petacchi: da, copilu, dar stii ca m-am gandit la tine in noaptea aia 🙂 si tu ai crezut ca am patit ceva ca iti dadeam apel la 3-4 noaptea 😀 poopic!

  8. Paul spune:

    lasa silvia. next time, la tulcea, tusnad, galati, sibiu , sighisoara sau ce o mai urma…imi iau microbuz :))

  9. lamya777 spune:

    =)) luam din ala mare de 35 persoane! 😀

  10. anielle spune:

    ma inscriu si eu pe lista pentru mare :d

  11. ariana88 spune:

    super!…adevarul e ca nimic nu te face s te mai simti mai liber decat mai viu decta escapadele de genul asta!Si eu ador marea.In fata ei simt k pot fi ce vreau eu,cine vreau eu,,,take care!…Imi place mult stilul tau!Adik ma regasesc in ce zici u p aici:)..nice day!

Lasă un răspuns

