Maximum relaxation

Lazy weekend

Nu imi amintesc ultima oara cand m-am relaxat atat de mult si de bine…cand am ras atat de sanatos, cand am dormit atat de bine. Este tare bine asa… Sunt happy ca mi-am regasit o bratara pierduta, ca am chef de invatat, de lucru, ca mi-a revenit cheful de viata.

Este genial sa te trezesti dimineata langa cineva, sa leneviti impreuna putin, sa beti o cafea cu lapte foarte buna… cu sandwichuri si biscuiti cu ciocolata. Am adormit pe melodii de la Coldplay, melodii pe care le ascult si acum.

Nu am mai scris de ceva vreme, in parte pentru ca nu am avut timp, pentru ca fiecare seara a fost draguta in felul ei, pentru ca am avut mult de lucru la servici si mai ales pentru ca m-am simtit mult prea bine . Cred ca am devenit egoista cu acest sentiment, nu vreau sa il impartasesc aproape cu nimeni, este al meu si numai al meu…

Am observat ca atunci cand ma simt bine nu prea mai am nevoie de nimic, am totul langa mine si ma rup oarecum de restul lumii. Fara internet, fara blog, fara prea multe telefoane, just me, myself and …

Chiar nu pot sa formulez acum nicio idee concreta… coerenta. Ma multumesc din a spune ca starea mea este una de foarte bine… iar weekendul viitor plec la munte… finally, nu mai plec singura 🙂

5 gânduri despre „Maximum relaxation

  1. adebalerini spune:

    Hmmm, miroase a dragoste. :-„

  2. scorpse spune:

    :))

    in sfarsit…..e bine sa ca nu mai citesc posturi deprimante…

    la mai multe zile de acest fel…

  3. cadouri spune:

    Imi place poza pentru ca in ea se regasesc lingura din Matrix si cafeaua din Twin Peaks 😛

  4. fullofthinks spune:

    de obicei cand suntem bine dispusi, sau fericiti nu avem nevoie sa scriem.
    scriem atunci cand vrem sa ne descarcam sufletul.

Lasă un răspuns

