The scientist

He

Come up to meet you, Tell you I`m sorry, You don`t know how lovely you are I had to find you, Tell you I need you, Tell you I set you apart Tell me your secrets, And ask me your questions, Aww let`s go back to the start
(Coldplay – The scientist)
Da, despre EL este vorba… De ce „The scientist”? Nu stiu, poate pentru ca intr-o seara linistita ne tineam in brate si ascultam aceasta melodie la lumina unei lumanari. Lumanare care ne vegheaza in fiecare somnul linistit atunci cand suntem impreuna. Pe masura ce se topeste ceara, ne tinem in brate, ne soptim ceva la ureche si adormim linistiti.
De ce tin atat de mult la el? Poate ar trebui sa incep si eu o argumentare precum Cartarescu in a sa carte „De ce iubim femeile”… Pentru ca ma tine in brate noaptea, pentru ca ma lasa sa il tin in brate noaptea, pentru ca se uita la mine cu ochi mari verzi, ochi care imi spun ca nu m-ar putea rani niciodata. Pentru ca are grija de mine atunci cand imi este rau. Pentru ca se bucura atunci cand ma bucur eu si ma sustine atunci cand sunt in dificultate. Pentru ca isi doreste sa faca totul impreuna cu mine. Pentru ca m-a facut sa imi doresc sa fac totul impreuna cu el. Pentru ca se gandeste la mine. Pentru ca ii pasa de cei din jurul lui. Pentru ca are prieteni de suflet, prieteni pe care i-am cunoscut si au devenit si ai mei. Pentru ca langa mine simte ca poate realiza orice. Pentru ca langa mine nu ii mai este teama sa viseze. Pentru ca langa el nu imi mai este teama sa visez. Pentru ca este bland. Pentru ca mainile lui miros mereu a parfum. Pentru ca ma saruta mereu cu blandete. Pentru ca imi ia flori. Pentru ca nu stie numele multora dintre florile cumparate pentru mine 🙂 Pentru ca este relaxat mereu. Pentru ca citeste si este pasionat de ceea ce invata. Pentru ca este dezinteresat complet. Pentru ca ma asteapta deseori dupa ce ies de la servici ca sa ma conduca la camin sau sa venim la el acasa. Pentru ca incearca mereu sa imi satisfaca poftele, chiar daca uneori sunt o fiinta tare razgaiata, si o stiu! Pentru ca se uita cu mine la filme lacrimogene si dupa ce se termina incearca sa gaseasca lucrurile comice din film pentru a ma face pe mine sa cred ca filmul s-a terminat happy de fapt. Pentru ca o sa vina cu mine acasa de Paste. Pentru ca ii place sa leneveasca cu mine. Pentru ca i se lumineaza fata cand ma vede. Pentru ca mi se insenineaza ziua cand il vad. Pentru ca mereu se intampla sa sune, sa dea un mesaj, sa dea un semn de viata exact cand ma gandesc la el. Pentru ca, in bratele lui, ma simt in siguranta si in stare sa cuceresc lumea. Pentru ca voi face asta tinandu-l pe el de mana. Pentru ca uneori, dimineata in weekend cand eu inca dorm, se uita la mine si imi spune apoi ca sunt frumoasa adormita. Pentru ca uneori se comporta ca un copil, la fel ca si mine, ne simtim amandoi ca intr-o mare si frumoasa copilarie. Pentru ca visam impreuna. Pentru ca il iubesc…
Vroiam sa am o coerenta, vroiam sa am o idee, dar se pare ca dragostea nu are asa ceva…
Da, mereu voi reveni cu idei cu si despre EL insa nu cred ca voi finaliza niciodata…

3 gânduri despre „The scientist

  1. blackmetal spune:

    🙂
    happy to see you happy
    aveţi grijă unul de celălalt!

  2. profit de momentul romantic ca sa-mi fac reclama 😀

    Tezeu poarta un tricou Metropotam, colectia vara 2007. 😀

  3. dana spune:

    si eu credeam ca eu si prietenul meu impartasim o minunata telepatie pt ca ma suna de fiecare data cand ma gandeam la el…pana cand m-am prins ca ma gandeam la el tot timpul, asa ca nu conta cand suna, ca tot telepatie se chema 🙂

Lasă un răspuns

