Ciudat…

Inainte de a scrie orice despre Viena sau despre Romania… spun doar ca mi se pare ciudat, ciudat cum cu varsta incepi sa iti doresti altceva…ceva mai bun, ceva mai „sanatos”… cum ochii mei vad, iar inima mea doreste…

Nu, nu cred ca este de la recenta implinire a varstei de 22 de ani… mi se intampla de ceva vreme… vreau altceva, vreau sa construiesc mai sus, mai mult, mai puternic, mai rezistent… VREAU!

 

 

7 gânduri despre „Ciudat…

  1. Clark Kant spune:

    haha, cu varsta, cica…22 de ani…

  2. lamya777 spune:

    🙂 nu ai inteles ideea, era doar pentru a sublinia subtil ca a fost ziua mea 😛

  3. Clark spune:

    No. La multi ani atunci, si iti doresc sa VREI cat mai multe, cat mai mult timp…

  4. moflea spune:

    LA MULTI ANI !!!!!! stiu ca o trecut ziua ta dar niciodata nu e tarziu !

  5. Chocoholic spune:

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Chocoholic

  6. ceasuri spune:

    Sa vrei este foarte bine dar si mai frumos este sa poti si cel mai indicat e sa nu te dai batut.

  7. lamya777 spune:

    comentariile tale sunt foarte oportune si la obiect, dar as aprecia daca nu ai face reclama pe pagina mea. multumesc anticipat.

Lasă un răspuns

