Sick and tired

Yeap, cam asa ma simt eu… Simt ca nu mai pot, desi parca mai este foarte putin pana la finish line. Si cu toate acestea, dupa cum cineva a zis, nu se termina niciodata… din pacate.

A trecut o luna foarte, extrem de intensa, cu multa alergatura, examene, teste, proiecte, licenta de terminat, servici, multe audituri…si lista poate continua din pacate. Sunt atat de obosita incat nici sa adorm nu mai pot, stau doar ca o leguma… Dar o sa am saptamana viitoare de pauza, nu mai pot…

Si totusi, simti si tu ca nu mai poti? Bea o cafea, ia un Red Bull mai trage de tine putin pana la sfarsitul zilei. Simti ca la sfarsitul zilei nu te asteapta nimic, decat o noapte de precede ziua urmatoare?! Ei bine, asta este, se mai intampla… din pacate.

Duminica am ultimul examen din aceasta facultate (asta daca nu am reusit sa pic ingineria – voi afla azi) inainte de a-mi prezenta licenta si a-mi incheia socotelile cu ASE-ul. Evident, si in aceasta sesiune au fost profesori care au facut diverse faze urate, continuand sa ne scarbeasca… dar ce mai conteaza, duminica se incheie totul… Dar despre asta iti voi povesti altadata, acum trebuie sa termin ce am de facut la serviciu pentru a putea pleca linistita diseara (la orice ora se va intampla asta).

 PS: Mi-e dor sa fiu odihnita, mi-e dor de mare, mi-e dor de munte… mi-e dor de multe 😦

Lasă un răspuns

