Absolvire

Gata si cu absolvirea… onorifica inca… Vineri am avut festivitatea de absolvire la Cinema Patria, o ceremonie destul de lunga (avand in vedere ca am fost aproape 600 de participanti si ne-au strigat pe fiecare), dar totusi a fost frumos… ultima data cand am putut petrece timpul alaturi de colegii mei, inca in atmosfera de facultate.

A fost frumos si nostalgic in acelasi timp, poate ca si asta m-a dat putin peste cap. Singurul moment de emotie pentru mine a fost cand ne-a declarat doamna decan absolventi si a trebuit sa ne aruncam „palariile” in sus, cu tot cu artificii si baloane. Nu stiu de ce, dar se pare ca nu am simtit chiar asa de bine emotiile, eram un pic rupta de lume.

Mai este un „hop” asa cum imi spune mama, licenta… si apoi, pot spune ca am terminat cu scoala, desi pregatirea mea nu se va opri aici. Totusi, facultatea este partea cea mai importanta fara de care nu poti merge mai departe.

Au fost acolo toate colegele mele dragi, de la mine din grupa, dar si apartinand altor grupe. Momentul care m-a rupt un pic si m-a facut sa simt o senzatie ciudata a fost cand m-am intalnit cu una dintre colegele mele de camera de la camin din anul I si mi-a zis ceva de genul: „Parca ieri ne intalneam in camera, in anul intai…”.

M-a socat, atins, sensibilizat, cum vreti voi sa ziceti replica asta… poate chiar m-a durut putin sa imi dau seama ca acum chiar ca este serios si „joaca” s-a terminat. Stiu, toti cunoscutii mi-au spus si inca imi mai spun ca iau totul prea in serios, dar nu am ce face asa sunt eu, insa copilul din mine nu a murit si nu cred ca va muri vreodata.

Vineri a fost o zi plina… cu de toate!

Nu pot spune ca am avut un weekend genial, poate chiar dezastruos, dar sper ca weekendul ce vine sa fie cu mult mai bun, cu mult mai relaxant.

Vreau sa le mai multumesc inca o data colegilor mei, adevaratilor mei colegi si prieteni care m-au sustinut mereu, pe care am incercat sa ii sustin si cu care sper sa tin legatura si in continuare. Inca o data… va iubesc!

 

Lasă un răspuns

