Chefless

Stiu ca nu exista cuvantul „chefless”, dar eu il folosesc din ce in ce mai des in ultima perioada pentru a exprima starea asta care nu ma mai lasa in pace…

Nu am chef de nimic, iar daca imi vine cheful de ceva nu am energie sa fac respectivul lucru, nu ma pot misca, nu am chef decat sa stau ca planta… poate mi-ar trebui niste vitamine, nu am mai luat de ceva vreme… Cred ca tocmai s-a inventat astenia de vara pentru mine… si nu imi place deloc…

Am chef sa plec departe, am chef sa stau pe loc, vreau sa ascult muzica non-stop dar m-am plictisit de ea, vreau sa citesc, dar ma ia somnul instantaneu… vreau sa nu stau degeaba la servici, dar nu am chef de nimic… trebuie si vreau sa termin cele putine chestii pe care le mai am de scris pt licenta, dar NU am chef… vreau sa ies in parc, dar este prea cald si imi trece repede… vreau multe si nu vreau nimic, vreau multe si multe nu se pot indeplini…nu mai vreau sa vreau nimic…

Ufff, urasc caldura, urasc starea asta…vreau sa ies din ea…sau cel putin sa aflu cauza ei…

Am plecat dupa vitamine!

 

6 gânduri despre „Chefless

  1. Ade spune:

    Mie imi spui de starea asta?
    Ma asteapta teancul de carti pe noptiera iar mie imi vine instantaneu pofta de filme cu Rene Zellweger. 😆

  2. lamya777 spune:

    Macar tu ai chef de ceva 😦 eu am chef de multe si parca de nimic :((

  3. eleny spune:

    Caldura e de vina…:D….eu cel putin ma coc in casa, ce sa mai zic afara…

  4. tezeu spune:

    Nasol eleny, eu ma coc de obicei in metrou, cand ne inghesuim ca sarmalele sa ajungem fiecare pe unde trebuie.

    Ideea e ca trec toate 😀

  5. eleny spune:

    In metrou mai e cum mai e, incearca un autobuz sau un tramvai…o adevarata aventura…..=)

    Dar asa e trec toate….

  6. Zappy spune:

    Deci ne vedem pe masina, si in cort, sa inteleg! (Adica in aproximativ 4 ore).
    Eu stau in fatza ! :))
    Drum bun sa avem

Lasă un răspuns

