Cautam…

Deoarece facultatea s-a terminat si oricum nu cred ca mai aveam energia necesara sa locuiesc la camin, trebuie sa imi gasesc apartament de inchiriat (rezonabil).

Asa ca, m-am hotarat cu colega mea de echipa L. sa ne apucam sa cautam apartament. Deci, in primul rand, daca stie cineva pe altcineva care stie pe cineva care inchiriaza apartament cu 2 camere la maxim 500Euro, sa ma anuntati si pe mine.

In al doilea rand, cautam inca pe cineva, coleg(a) de apartament. Eu si cu L. am zis ca putem sta impreuna in camera, iar in cea de-a doua camera pot fi una sau doua persoane.

In concluzie, daca ma puteti ajuta, va rog, nu va sfiiti!

Lasă un răspuns

