Stuck in a moment

De ceva timp incoace, mai bine de un an am mania serialelor, ma pot uita non-stop fara sa ma plictisesc la aproape orice. Nu, nu la Prison Break sau Lost, ca jumatate din populatie… Am vazut Gilmore Girls, Ghost Whisperer, Friends, Cashmere Mafia (cele putine episoade existente) si multe altele… Acum sunt la 7th Heaven, undeva aproape de sezonul patru. Aseara am vazut doua episoade si unul dintre ele m-a pus pe ganduri.

Se facea ca Simon, baietelul mijlociu, acela blondut, simtea ca trece printr-o perioada proasta, printr-o pasa ghinionista si era convins ca trebuia sa faca ceva pentru a scapa. Cam asa ma simt si eu, am o stare generala de neliniste combinata cu un fel ciudat de nepasare si cu o amorteala a simturilor, o amorteala generala a spiritului. Ma urnesc foarte greu la ceva, iau decizii extrem de greu si parca nu vreau sa mai decid nimic, vreau sa fac ce o fi… Parca nu mai pot avea „gandire emotionala” deloc… hmmm…deja?

Ce se poate face cand nu te simti in apele tale, cand simti tu ca ceva nu este bine cand vrei sa faci ceva, dar nu stii ce si nu simti puterea sa te apuci de nimic?! Stai ca o leguma… astepti sa ti se arunce un rest si daca nu va veni, rabzi de foame si de frig…

Sunt in cautari aprige de apartament, sper ca pana diseara sa am o concluzie clara pentru ca apoi sa ma pot apuca in liniste de admiterea la master, respectiv de redactarea eseelor necesare (doua la numar). Sper ca totul sa iasa bine…

Doar daca as putea iesi din starea asta de leguma pe care o am de ceva vreme incoace… Doar daca as putea sa imi dau seama ce anume m-ar putea ajuta… Sau daca as putea sa am curajul sa fac ceea ce am nevoie… Sau poate doar daca as putea gasi ceva, ceva ce lipseste, ceva ce am nevoie… Dar atat de tare am obosit… Cred ca acum nici daca m-ar lovi in fata nu as putea recunoaste ceea ce imi doresc.

Vreau sa pot vorbi, vreau sa ma simt in largul meu. Ieri s-a intamplat ceva destul de amuzant… Managerul meu care era obisnuit sa se ia de mine ca sun foarte happy mereu si ca vorbesc mult si repede m-a intrebat la modul serios daca am patit ceva, ca nu mi se aude „glasciorul”… I-am explicat ca nu s-a intamplat nimic, am eu o pasa mai proasta… Dar totusi, este atat de evident?!

Si tot mi-e dor de acel sentiment/stare… Are cineva sa imi imprumute un trifoi cu patru foi?!

 

 

Un gând despre „Stuck in a moment

  1. M spune:

    Dar poate ca deja ti-ai gasit trifoiul, doar ca ai uitat sa ii numeri foile sau poate ca procesul asta iti ia mai mult decat ar trebui pt ca iti e frica sa nu cumva sa greshesti numaratoarea… offf… doamne… sunt doar 4 foi….

Lasă un răspuns

