Unspoken

Aseara am fost intr-un club cu niste prietene, numai fete si am ajuns sa imi recunosc ceva ce refuzam sa recunosc…

Ma apropii din ce in ce mai mult de relatia pe care mi-o doresc cu cineva si asta nu pentru ca am gasit persoana perfecta ci pentru ca incep sa ma cunosc din ce in ce mai mult, incep sa realizez ceea ce vreau sa insemne o relatie, sa stiu din ce in ce mai bine ce imi doresc. Postul asta este menit sa spuna cu „voce tare” ceea ce toti stim, dar dintr-un motiv sau altul refuzam sa recunoastem, este ca un fel de „rusine”.

Ieri eram cu prietenele mele si stabileam intalnirea cand o alta colega de-a noastra a venit la noi sa ne intrebe unde mergem. Din cate am inteles de la prietenele mele, fata are o relatie cu un tip cam posesiv, care nu o lasa sa iasa nicaieri singura… ma rog nu ma bag la asta. Vreau doar sa comentez replica ei: „Eh, pai voi astea fara prieten nu intelegeti cum este…”. Si mie imi venea sa ii zic: „Sa mori tu ca nu stiu.” Ma rog, mi s-a parut aiurea comentariul ei mai ales ca daca nu am prieten acum nu inseamna ca nu am avut niciodata.

Si de la asta am ajuns aseara sa recunosc un adevar care pentru majoritatea lumii este „rusinos”. Da, este normal ca toti ne dorim sa ne simtim doriti de persoanele de sex opus, este ceva dat de la natura. Pe de alta parte, este normal sa normal sa ne dorim o relatie stabila, perpetuarea speciei, bla bla… Si oare cum se impaca aceste doua chestii?

Ei bine, am o colega pe care o invidiez in sensul bun al cuvantului pentru relatia pe care o are cu prietenul ei si care dureaza de ceva vreme deja. Fiecare se simte bine cu prietenii lui, impreuna se distreaza, toate vacantele sunt planuite cu o groaza de prieteni, etc. Fata il suna pe la 2-3 dupa-masa sa il intrebe daca s-a trezit si unde a fost aseara. Este o siguranta intre ei de invidiat.

Ceva de genul imi doresc si eu, sa fim doua persoane care sunt un intreg pur si simplu prin sentimentul care le leaga si care nu sunt mereu impreuna, fiecare are „intimitatea” lui, „libertatea” lui. Sa fim fiecare in cate un club cu prietenii/prietenele, sa ne simtim admirati de diverse persoane de sex opus, sa admiram si noi unele persoane de sex opus, sa le admiram ca si cum ne-am uita la un „exponat” de muzeu. Dar, cu toate acestea, sa stiu ca undeva in lumea asta, nu neaparat langa mine fizic, este el, persoana care poate este tot intr-un club, dar care cu siguranta se gandeste la mine.

Siguranta… Acesta este cuvantul cheie… Sa fim siguri de celalalt, sa simtim ca suntem iubiti si ca putem iubi in mod liber, dar cu toate acestea sa nu ne pierdem libertatea, sa ne simtim bine in pielea noastra.

 

6 gânduri despre „Unspoken

  1. Woland spune:

    suna foarte bine in teorie, dar adesea e foarte greu sa intelegi si sa accepti ca libertatea si intimitatea celuilalt pot insemna ca, uneori, chiar nu are chef de tine.

  2. lamya777 spune:

    ok, sunt de acord, dar d-aia vorbeam de sentimentul de siguranta. Daca esti sigur ca te iubeste, daca demonstreaza intr-un fel sau altul chestia asta, nu ai de ce sa crezi altceva.
    Si nah, se mai intampla si cazuri sa nu ai pur si simplu la un moment dat chef de el/ea, dar totul este in regula cata vreme sunt momente in care simti ca nu ai putea trai fara el/ea.

  3. BearScorpio spune:

    Păi, cam cât de siguri putem fi de persoana de lângă noi? Și până unde merge siguranța asta? Nu sunt adeptul sufocării celuilat. Lasă’l să respire. Mai ai nevoie de el …

  4. lamya777 spune:

    intr-adevar, este o linie fina intre a avea incredere in el/ea si a fi naiv, la fel cum este cea intre a fi posesiv si a fi paranoic… Cu toate astea, nimeni nu poate trai in completa naivitate, la fel cum nu poate trai in completa incredere, nu este in natura noastra. Cheia este insa in cum stim sa ne controlam si sa iesim din impas.

  5. eleny spune:

    in primul rand imi pare rau sa aud ca nu ai prieten in momentul de fata se pare ca nu a mers ultima relatie, dar pe de alta parte fiecare esec este un pas inainte catre propria cunoastere si adevarata relatie, iubire, asa cum tu simti acum ca ai descoperit ceva nou sau care nu vroiai sa il vezi. deci va veni si iubirea dar cand vei stii sa o primesti asa cum trebuie. problema de multe ori e la noi ci nu la cei din jur.

    in al doilea rand, iubirea adevarata este atunci cand esti in stare sa oferi, pe langa iubire si pasiune,libertate, pare spus din carti dar chiar asa e. aia e iubirea puternica deoarece este un amestec de dragoste,incredere si respect….se obtine greu ce e drept dar nu e imposibil, eu una o traiesc de aproape cinci ani….ideea e sa inveti sa te maturizezi impreuna cu cel de langa si atunci cand ai o problema sa o rezolvati impreuna, nu sa fugi sa te inchizi in tine, sa renunti. nu alege calea cea simpla caci nu e cea corecta de multe ori. am avut si noi probleme de multe ori dar mereu am incercat sa fiu sincera cu cel de langa mine chiar daca doare sau e greu….
    o relatie nu trebuie sa te faca sa te simti prizionier ci liber.

    pe langa ceea ce construieste un cuplu impreuna, sunt necesare si propriile proiecte.
    multa bafta si sa aud de bine oricum cred ca esti k caci nu simt dezamagire ori durere in scrisul tau ci mai degraba o noua forta de a merge mai departe….deci tot inainte
    pupp

  6. alx20 spune:

    SIGURANTA pare a fii cu adevarat cuvatul cheie, dar depinde unpic la fiecare de personalitate, de stil..
    Nu merita sa tii pe nimeni in lesa, cu atat mai mult sa fii sufocat de cineva e anormal si de-a dreptul enervant…iti spun din proprie experienta..ajungi sa fi manipulat si controlat fara sa iti dai seama…si cand te trezesti realizezi ca…dragostea a disparut…si ce a ramas? frustrari, certuri, gelozii..
    INCREDEREA in persoana de langa,
    SENTIMENTELE puternice ce leaga 2 persoane astea sunt esentiale

Lasă un răspuns

