Eutanasiere sau Crima

Gata, mi-a ajuns!!! M-am saturat sa te hranesc, sa te ajut sa respiri, sa iti dau cate un mic soc electric de cate ori inima ta se opreste… Vreau sa mori… Mi-ai zis ca vrei sa mori, m-ai rugat sa te omor din sufletul si mintea mea si nu am facut-o… Am continuat sa iti dau oxigen pentru plamani si „curent electric” pentru corp.

Mi-ai ros pe dinauntru sufletul si asta doar pentru ca eu am permis-o… Ajunge! Vreau sa mori!

Alege, ori te eutanasiez ori te ucid, efectul fiind acelasi… Vreau sa dispari, vreau sa nu mai simt nimic in legatura cu tine, sa nu ma mai intereseze daca ai putrezit sau te mananca viermii… Nu vreau nici macar sa simt mirosul putreziciunii tale, vreau sa nu am niciun resentiment al faptei mele, vreau doar sa dispari… Sa nu imi mai chinui zilele si noptile, cosmarurile si visele frumoase, vreau doar sa dispari, iar in urma ta sa nu mai ramana nici macar urma respiratiei tale…

Nu stiu cum, nu stiu cand, nu stiu daca voi avea puterea… dar cat de curand te voi ucide…

 

13 gânduri despre „Eutanasiere sau Crima

  1. Anonim spune:

    vrei sa il „ucizi” ( la modul figurat )? solutia = ignoranta (daca e vorba de o persoana )
    daca vrei sa ucizi la propriu, mai gandeste-te un pic…

  2. lamya777 spune:

    da, sa il ucid la modul figurat, iar ignorarea lui este aplicata deja de mult timp… eu vorbeam de uciderea lui din sufletul meu…

  3. eleny spune:

    cu timpul il vei ucide….cu timpul…..

  4. Viorel spune:

    E trist că mai există angoasele astea… 😦

  5. lamya777 spune:

    @Eleny: din pacate, a trecut deja prea mult timp, de aia incep sa iau masuri „ucigase”
    @Viorel: Shit happens, ce pot spune!

  6. eleny spune:

    Pai spor la treaba atunci numai sa ai grija sa nu te ucizi si pe tine….caci face parte din tine (ma refer la ce simti, la amintiri si asa mai departe, mai bine accepata-le si mergi mai departe)…..indiferenta e mai buna cateodata.

  7. eleny spune:

    nu inteleg de ce vrei sa il scoti din suflet nu vei reusi niciodata mereu va fi acolo, accepta-l ca pe o amintire, experienta sau cum vrei sa o iei si cum am spus mai sus mergi mai departe…..iar timpul va face ca aceea amintire sa nu mai doara deloc. Bafta.

  8. lamya777 spune:

    din pacate ai dreptate, face parte din mine, si sunt mari sanse sa ma fi ucis si pe mine putin in demersurile mele de a uita… multumesc pentru urari, dar am obosit atat de tare incercand sa il accept si sa merg mai departe, incat am trecut la masuri mai drastice…

  9. tezeu spune:

    Lasa Silvia c-o sa gasesti pana la urma persoana care sa-l omoare. N-ai zis tu ca un cui il scoate pe altul… sau ceva de genul asta?

  10. lamya777 spune:

    nu, nu este vorba de cuie in acest domeniu… insa ma abtin sa mai spun ceva, nu vreau sa ranesc pe nimeni… ciudat insa cum multi vor sa ma raneasca pe mine…

  11. eleny spune:

    Sti care e ideea pana la urma? Sa gasesti aceea solutie care te multumeste acum…..poate pe viitor o sa iti dai seama ca nu a fost cea buna insa nu ai cum sa stii….toti suntem buni la dat sfaturi dar in fond tu stii mai bine si sunt sigura la cum te cunosc ca in curand totul va fi doar o amintire……ai incredere in ceea ce esti si simti, ascultati instinctul, nu are nimeni cum sa te doboare.

  12. farasens spune:

    trebuia să-l „ucizi” la momentul oportun , când ţi-a spus . Că odată cu trecerea timpului deja se întâmplă chestii urâte şi efectele se ţin lanţ ..

  13. lamya777 spune:

    @Eleny: astept acel „curand”…
    @farasens: da, efectele se tin lant, intr-adevar.

Lasă un răspuns

