Incursiune in Romania

Nu suport oamenii care beau si put a alcool in mijloacele de transport in comun, dar si mai mult nu suport oamenii care beau alcool la drum lung, adica in autocare, tren, etc…

Cam asta am patit eu azi, a doua oara din cate imi amintesc.

Hai sa iti zic eu ceva, Domnule Porc… Normal ca iti este cald, alcoolul nu racoreste, de fapt incinge. Vrei sa te racoresti, bea un ceai rece, bea un suc, bea o apa plata, bea limonada, dar nu bea bere langa mine, intr-un microbuz plin cu oameni unde tu stai pe un scaunel intre randuri.

Nu, nu incerca sa dai aerul mai tare, sa umblu la aerul conditionat de deasupra mea, nu merge asa, daca bei in continuare alcool poti sa mori acolo de caldura.

Sa nu te apropii cu pielea aia a ta plina de sudoare si imbibata in alcool, lipicioasa ca dracu si complet dizgratioasa. Eventual tine-ti gura inchisa ca sa nu simt putoarea de alcool combinat cu tigari…

Ah, si sa nu uit, cand vei adormi… ai grija sa nu grohai!

4 gânduri despre „Incursiune in Romania

  1. Anonim spune:

    :)) =)) super tare, cat imi place, e unul dintre cele mai tari posturi pe care am avut ocazia sa le citesc, bv..tot asa

  2. […] Postul asta de pe blogul Lamyei. Nu vad legatura intre un om beat si titlu sau taguri. Betivi exista peste […]

  3. Silviu spune:

    Cute, but wrong… de fapt e chiar invers. Și eu aveam impresia că alcoolul te încălzește cândva. ”Concomitent, se produce o contracţie a vaselor din interiorul organismului, pentru a păstra constantă tensiunea arterială. Pentru că sângele se răceşte mai repede la suprafaţa corpului, alcoolul accelerează pierderea de căldură.” – de pe site-ul Agenției Naționale Antidrog. Dacă vrei, îți găsesc și o sursă mai ”medicală” decât atât (sau caută tu, că mi-este lene).

    Bine, acum nimeni nu a zis că-i sănătos să bei alcool pe căldurile astea, dimpotrivă. Însă, în mod paradoxal, tăria sau berea te răcoresc foarte foarte bine.

  4. lamya777 spune:

    :)) Multumesc pentru incursiunea medicala, dar tot nu consider ca ar trebui sa „deranjezi” pe ceilalti cu alcoolul tau.

Lasă un răspuns

