Iarta-ma…

Ce este mai bine? Sa o iubesti si sa suferi langa ea sau sa renunti la ea si sa incerci sa fii fericit cu altcineva?

Sunt intr-o perioada destul de grea pentru mine din punct de vedere al echilibrului emotional, ma enervez repede, ma simt obosita, vreau sa fiu singura si sa nu fac nimic, doar sa ma uit la filme. Cred ca cel mai bine pentru mine ar fi sa ma apuc sa invat pentru examenele din iarna de la ACCA pentru a-mi mentine mintea ocupata cu altceva. Vreau sa imi fac neaparat un program de care sa ma tin relativ corect, program care ma va ajuta sa ma simt bine, sa simt ca fac ceva si ca indeplinesc ceea ce vreau.

Cum se poate sa suporti atat de multe de la persoana pe care o iubesti? Oare oamenii care sufera nu au nicio limita?

Iarta-ma te rog, pentru toate chinurile la care te supun, pentru faptul ca nu poti renunta la mine, ca nu poti sa treci peste mine, iarta-ma pentru ca ma simt ca un drog si simt ca te-am drogat…

Nu, nu mai pot scrie nimic… toate ideile zboara in capul meu precum un stol nehotarat, un stol in care fiecare pasare are propriul traseu de zbor, care nu coincide cu al niciunei alte pasari…

6 gânduri despre „Iarta-ma…

  1. Dar cine ne garanteaza ca cu altcineva nu se va repeta istoria? Problema se pune: il iubim pe cel de langa noi cu adevarat? Si cand dam raspunsul trebuie intai sa ne analizam bine, sa stam stramb si sa judecam drept si sa fim absolut siguri ca daca vrem sa fim singuri si vrem liniste si izolare nu e doar din cauza ca la nivel subconstient vrem de fapt sa ne autopedepsim. Exista oameni care dau in cel de langa ei doar din dorinta de a se autopedepsi, din cauza ca nu se accepta pe ei insisi si nu pot intelege cum altii ii pot iubi si vreau sa ii indeparteze tocmai pentru a-si sustine teoria ca nu merita sa fie iubiti. Sper ca m-am facut inteleasa, nu de alta, dar mi-a luat o vreme pana cand am inteles si eu chestiile astea…

  2. Animaliciul51 spune:

    Hai ca incepi sa scrii din ce in ce mai bixne 😛

  3. lamya777 spune:

    @Animaliciul51: ma bucur ca iti place 😛

  4. anonim spune:

    „Ce este mai bine? Sa o iubesti si sa suferi langa ea sau sa renunti la ea si sa incerci sa fii fericit cu altcineva?”
    Nu stiu ce e mai bine insa iti spun ce e mai rau, sa o iubesti si sa nu te iubeasca, sa o vrei si sa nu te vrea, sa suferi din cauza ei sau pentru ea si ea sa nu stie sau sa nu o intereseze, sa regreti infinit ca ai lasat-o sa plece si sa stii ca nu ai ce face, ce repara si ca nu o poti aduce inapoi…niciodata…sa traiesti in fiecare zi cu asta pana cand…mori in interior…
    Asta crede-ma e cel mai rau posibil din punctul meu de vedere.Ma rog asta am auzit ca ar fi mai rau

  5. vio spune:

    „Iarta-ma te rog, pentru toate chinurile la care te supun, pentru faptul ca nu poti renunta la mine, ca nu poti sa treci peste mine, iarta-ma pentru ca ma simt ca un drog si simt ca te-am drogat…” imi pare rau dar inimii nu-i poti porunci,ce sa fac dak m-am indragostit de altcineva?imi pare rau nu as vrea sa cladesc fericirea mea pe suferinta altora…nu am meritat iubirea ta pt k nu am stiut sa apreciez toti ani in care mi-ai fost alaturi.am renuntat asa ushor.mie teama k intr-o zi voi suferii si io din iubire”cine ne garanteaza ca cu altcineva nu se va repeta istoria?”

  6. lamya777 spune:

    @Vio: nimeni nu poate garanta nimic in lumea asta, mai ales in legatura cu sentimente, relatii si alte chestii din categoria „grea”… din pacate.

Lasă un răspuns

