Feeling good

Poate de la faptul ca azi este vineri, poate de la faptul ca ma asteapta doua zile pe care eu le consider pline de chestii dragute, nu stiu… Stiu doar ca ma simt tare bine si vesela, iar parca timpul trece mult mai repede.

Culmea…si sunt la servici, am o groaza de chestii de facut, dar cu toate astea sunt foarte vesela.

Ma bucur pentru alegerea masterului, ma bucur ca nu imi ocupa asa de mult timp si ma voi descurca destul de bine zic eu…

Ma bucur eu pentru mai multe chestii, dar poate intr-un post viitor… acum trec la treaba! 😀

3 gânduri despre „Feeling good

  1. eleny spune:

    dar iti schimbi starile de spirit foarte brusc, o data ti se ineaca corabiile, alteori te simti bineee…..oricum bucura-te de perioada asta din plin si ma bucur ca ti-e bine.pup

  2. Lavinia spune:

    ma regasesc in ceea ce spui….Cateodata am un sentiment de fericire pe care nu il pot explica,e ceva ce pur si simplu vine dinauntru,dar sunt constienta ca exista niste motive banale…iar apoi tot pentru niste lucruri nesemnificative ma intristez foarte tare.Uneori am impresia ca sunt nebuna.Nu stiu .. poate spun tampenii,dar cu cat am impresia ca ma cunosc mai bine,cu atat devin mai confuza si in mintea mea totul e amestecat..nimic clar.

  3. fullofthinks spune:

    fericirea are miros de curcubeu si stele. + ca e al naibi de buna!

Lasă un răspuns

