Don’t know why

feeling_good_by_espiritosanto

Nu stiu exact din ce motiv, nici nu prea imi pasa, dar astazi ma simt foarte bine, sunt fericita pentru ca traiesc.

Nu m-am mai simtit asa bine de ceva vreme, nu ma intereseza motivul, vreau doar sa dureze cat mai mult.

Poate pentru ca ascult niste melodii mai vesele, poate pentru ca am citit mai mult, pentru ca mi-am satisfacut cateva dintre placerile mele, pentru ca am planuri pentru alte cateva (abia astept sa ajung la Libraria Eminescu 😀 ).

Ma preocupa persoana mea si imi place!

 

PS: nu stiu cine este nenea din fotografie, dar exprima fix ceea ce simt eu acum 😀

PS1: Weekend placut tuturor, ne „revedem” duminica seara!

 

(Poza – Deviantart.com)

Lasă un răspuns

