Impossible is nothing

impossible_is_nothing_by_spiritka

Ai simtit vreodata ca totul este posibil, ai simtit vreodata ca trebuie sa strigi in gura mare, sa urli cat de bine este, ai simtit ca te topesti de fericire?

Dar ai simtit vreodata cum treci de la rau la bine, de la tristete la fericire, de la Iad la Rai, de la lacrimi la zambete?

EU am simtit si este incredibil de bine!

Se poate, totul se poate, trebuie doar sa crezi. EU cred ca se poate si daca nu se poate chiar acum, sigur va fi in viitor, visele devin realitate.

Am realizat in ultima vreme ca am „crescut”, gandesc altfel decat acum 2 ani si cred ca este mult mai bine acum. In trecut purtam resentimente in suflet, sufeream mult prea mult pentru chestii neimportante, nu stiam sa fac liste de prioritati. Dar totul s-a schimbat de ceva timp incoace si ar trebui sa utilizez acest avantaj, ar trebui sa incep in mod constient sa ma dezvolt mai departe. Asta este preocuparea mea de baza in prezent, eu cu mine si cu persoana mea! Suna egoist sau egocentrist ?Poate…si ce daca?! 😀

Acum trei zile ma simteam la pamant, acum simt cum plutesc. Am senzatii, ganduri si sentimente cum nu am mai avut de minim 2 ani si jumatate si este atat de bine, mi-era atat de dor… nu vreau decat sa stau si sa absorb toata energia, sa simt cum sufletul meu devine mai plin de fericire.

Nu am ranchiuni, nu am resentimente, nimeni nu ma poate rani oricat s-ar chinui si asta se datoreaza in principal unor stari pe care le-am constientizat de curand. Ma simt invincibila din acest punct de vedere.

Incet, incet, totul intra pe un fagas mai bun, pe calea spre fericire. Am renuntat la a face decizii compensatorii, nu mai sunt dispusa sa ma multumesc cu ceva, vreau doar fericire pura si absoluta.

Simt ca traiesc, sunt invincibila si totul este posibil!!

Multumesc!

5 gânduri despre „Impossible is nothing

  1. anonim spune:

    „…Am renuntat la a face decizii compensatorii, nu mai sunt dispusa sa ma multumesc cu ceva, vreau doar fericire pura si absoluta.”
    Imi pare rau dar nu exista asa ceva decat in Rai ( pentru cei care cred in el ). Deciziile sunt intotdeauna compensatorii si vei face in continuare acelasi lucru.
    Ex: Cunosti o persoana, iti place, are multe calitati care te atrag, poate ca totul la acea persoana tinde spre perfectiune, dar isi face freza cu carare pe partea dreapta, tu urasti aceasta tunsoare, freza si nu poti sa-l convingi sa isi schimbe look-ul ( are el o manie, o fixatie ceva, exista si persoane de acest fel, am intalnit ), ce faci? incerci sa vezi doar partea frumoasa la el, ignorand ceea ce nu-ti place, deci ramai cu el…tocmai ai luat o decizie compensatorie cum o numesti tu. Si vei lua aceasta decizie, nu ai cum altfel, viata este un compromis, pana si eu am invatat acest lucru.
    Nu stiu daca am exemplificat tocmai bine dar intelegi ideea. Daca vrei pot da si alte exemple.
    Referitor la celelalte lucruri spuse de tine…tine-o tot asa ! 😉

  2. anonim spune:

    Am inteles de prima data ce ai vrut sa zici, exemplul pe care l-am dat eu este unul simplist, daca vrei un tipar pentru „deciziile compensatorii la nivel inalt”. Nu vreau sa intru acum intr-o polemica pe care exista mari sanse sa o pierd inainte de a o incepe, tu stii mai bine ceea ce vrei sa zici, ceea ce gandesti si ceea ce simti, parerea mea, si a celor care comenteaza pe acest blog este mai putin importanta, hai sa ma refer strict la mine, a mea este mai putin importanta. Ceea ce cred eu ca este esential in aceste posturi este ca…te simti bine…ca ai reusit sa treci prin pasa proasta, sau mai putin fasta daca vrei sa-i zicem asa.
    Desi mai aveam cateva comentarii legate de alergarea spre fericire, o las balta…cine stie, poate am uitat eu cum sa alerg…

    P.S: Ceea ce nu am inteles eu exact, e acel multumesc de la sfarsit….nu are conexiune directa cu textul.

  3. tot raul e spre bine daca privesti jumatatea plina a paharului…

Lasă un răspuns

