Anormal sa fie normal

If_only__by_guitarlover333

Vi s-a parut vreodata ca ceva este anormal, ceva ce este, de fapt, asa de normal… Si voua vi se pare, din punct de vedere rational, atat de normal… si cu toate acestea, vi se intampla si vi se pare anormal.

Stii ca ar trebui sa te bucuri, sa urli, sa plangi de fericire si cu toate acestea, nu te poti bucura pe deplin deoarece ti se pare ca nu ti se poate intampla tie, ti-e teama sa nu te trezesti.

Am trecut prin atat de multe chestii urate incat acum cand totul este bine, cand nici macar certurile cu tata nu ma mai afecteaza, cand nu traiesc decat pentru fericirea mea si a lui, nu imi vine sa cred, nu imi vine sa cred ca este adevarat… nu ma pot bucura pe deplin de tot ceea ce mi se intampla pentru ca mi se pare anormal ceva atat de normal… fericirea…

Nu vi se pare crud?! Mie mi se pare extrem de crud faptul ca nu ma pot bucura pe deplin de fiecare zi. Mi se pare crud ca toate intamplarile trecute ma fac sa stau cu „frica-n san”, cu temerea ca in orice secunda ma voi trezi si visul frumos se va termina…

(Foto – Deviantart.com)

3 gânduri despre „Anormal sa fie normal

  1. Vladi Martinus spune:

    Ba da, chiar mi se pare crud si cred ca este un mod de gandire falimentar, daca imi permiti exprimarea. Daca vei continua in tonul asta, iti vei face rau nu doar tie, ci si persoanei de langa tine.
    Anxietatile de genul asta nu isi au rostul, sincer… incearca sa te lmitezi cat mai mult la prezent, daca vrei sa nu pierzi ce ai acum. Oricum nu poti controla viitorul, ci doar sa-l modelezi (in cel mai bun caz).

  2. Moni * spune:

    ” orice lucru normal ni se pare anormal intr-o zi; si invers. „

  3. Chi spune:

    Normal e ceea ce vrei tu sa fie normal. stabilesteti niste norme si crede in ele apoi traiesteti viata dupa normele tale, daca ai nevoie neaparata de norme, mai schimbale din cand in cand sa nu devina monotonie , si o sa fie minunat
    normal poate fi si : Normal. ?

Lasă un răspuns

