Teama de a trai…

De ce va este teama sa traiti?!

De ce va este teama sa simtiti bucuria vietii?!

De ce nu va puteti bucura de ceea ce va ofera viata?!

De ce? ….

3 gânduri despre „Teama de a trai…

  1. Tudor spune:

    Ma intreb si eu cateodata

  2. minobabe spune:

    dupa un 2009 plin de indoieli, incertitudini, semne de intrebare si teama de a alege un drum….si eu mi-am zis acelasi lucru.
    m-am eliberat intr-un sfarsit de raul pe care-l creasem in jurul meu, si incep un 2010 optimist…un 2010 in care sa traiesc binele, sa nu mai stau la fiecare pas sa imi pun intrebari, sa rastalmacesc cuvinte, sa inventez nemultumiri, sa hiperbolizez situatii…sa caut motive!
    un 2010 in care sa traiesc pur si simplu frumusetea lui….sa nu ma mai las oprita in drum de obstacole pe care uneori am impresia ca eu le las sa devina obstacole.
    succes

  3. Deroude spune:

    Cu ceva vreme trecuta, acum as zice ca suntem foarte des in situatia patrupedului lui Buridan – avem atatea bucurii de ales, incat ramanem mereu suparati ca nu stim ce sa alegem.

Lasă un răspuns

